Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:39
(jarig!)
Zoals mijn topictitel eigenlijk al aangeeft, ik heb omdat ik vorige week afgestudeerd ben net via tweakers.net gesolliciteerd op een redelijk perfecte baan (ligging, insteek qua schrijfwijze van de sollicitatie, matchende skills voor de job, enz), is voor mij als mere mortal nu te zien hoeveel anderen ook gesolliciteerd hebben? Ik wil die baan :Y

[ Voor 11% gewijzigd door SmartDoDo op 14-02-2010 11:39 . Reden: Youtubefilmpje verwijderd, dat is toch teveel HK ]

There is no replacement for displacement!

Verwijderd

Had je dit niet in de HK kunnen plaatsen?

Dit topic gaat een minpunt worden bij je sollicitatie >:).

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 02:31 ]

• _eXistenZ_
(jarig!)
Ooit gebanned uit de HK, en van heel t.net, vanwege slecht gedrag >:) Het grote negertopic anyone Onlangs weer geunbanned, dus mag er pas binnekort weer in. Daarom staattie in SG, maar mijn vraag is wel serieus :)

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Blijkbaar nog erg onervaren in sollicitaties? Dit is in ieder geval niet de manier om achter die informatie te proberen te komen.

Als ik de voorzitter van de sollicitatiecommissie zou zijn, zou ik vriendelijk zeggen "die informatie is vertrouwelijk", en de vertaling is "dat gaat je helemaal niets aan. Dat kost je punten".

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• _eXistenZ_
(jarig!)
Ik hoef niet via-via info uit de db te kriigen van Crisp, ik vroeg me alleen af of ik dit zo ook zien, et aantal views kun je wel zien nml

Verwijderd

Je kan het vriendelijk vragen op je sollicitatiegesprek. Ik zie het niet bepaald als een indiscrete vraag en de meesten willen je best wel vertellen hoeveel andere mensen ook uitgenodigd werden.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:43

SmartDoDo

Woeptiedoe

Ik verplaats je vraag naar Werk en Inkomen omdat het daar (nee, echt? Ja, zeker!) over werk gaat ;)

En ik denk dat je zoiets doorgaans gewoon bij een sollicitatiegesprek kunt vragen. In jouw situatie is het of niet mogelijk om te achterhalen en als het wel mogelijk zou zijn, zou je het toch niet te horen krijgen.

• _eXistenZ_
(jarig!)
Ok bedankt heren / dames, we wachten dus gewoon maar af :)

Pagina: 1