Even een vraagje van mezelf, ik ben van plan om het volgende te kopen voor mijn eerste case-mod:
Aopen H600A Case incl. 300 Watt voeding (is niet anders te leveren, alle winkels gehad anders dus een losse voeding erbij kopen).
Er komen in totaal 2x 120mm, 6x 80mm SUNON Fans in + 2 a 3 neon-tl-buisjes en een paar ledjes (Baybus homemade) en later misschien een Digidoc 5.
EPOX 8KHA+ met 256 PC2100 Crucial en AMD Athlon XP 1500+ en een Hercules 3D Prophet Geforce 3 Ti 200
verder nog 2 HD's (IBM DTLA 30 GB, geen RAID btw) een brander (16x10x40 Lite-On en een CD/DVD Aopen).
1 IBM zit in een removable rack waar ook een fan in zit (kleintje).
Mijn vragen:
Is die 300 Watt Aopen genoeg ?
Zo nee, welke voeding is dan goed. Ik heb ergens gelezen dat er iets was met Epox 8KHA+ en bepaalde voedingen, snapte er niet veel van, iets met stabiele 5 wattt ofzo (I'm a systeembeheerder, not an electrical engineer !!

).
Ik heb nog een 200 Watt voeding liggen, is het een beetje te modden dat de stroom de kast in komt, gesplitst wordt naar 2 voedingen en dat ze dan allebei stroom hebben, dat ik dus een aparte voeding voor mijn fans + neons heb ?
Heb deze vragen ook al ergens anders gesteld en de ene zei ja en de ander zei nee, maar het moet toch te berekenen zijn dacht ik zo..... wie helpt mij in mijn onwetendheid ?
edit:
lees net mijn post terug en realiseer me dat ik er baybus bij heb staan en dat ik niets weet van electriciteit e.d., dit wordt namelijk een errug lange termijn project, met eerst veel lezen, maar ik wil nu weten of ik op de HCC een nijv. een 400 watt voeding moet kopen - excuus voor de lap text, typ-kick