Ik draai Kubuntu 9.10 Karmic Koala.
Ik heb eergisteren via KpackageKit geupgrade naar KDE 4.4
Dit ging al niet van een leien dakje, maar uiteindelijk toch de hele boel aan de praat gekregen.
Nu zit ik echter nog met een storend probleem.
Als ik via system settings -> appereance -> splashscreen -> de splashscreen instel op "Default"
Name: KDE 4.4 Splash Screen
Description: Air and Ethais Splash Screen
Version: 1.0
Author: Nuno Pinheiro , Riccardo Iaconelli and Marco Martin
Homepage: http://www.kde.org
Dan wordt de juiste screenshot (juiste splashscreen + bijbehorende wallpaper) getoond in de preview afbeelding.
Als ik hierna echter "Test Theme" aanklik dan wordt de splashscreen getoond met de oude KDE 4.3 "Air Wallpaper"
en ik zou graag de splashscreen willen zien "Air" met de nieuwe Ethais (KDE 4.4) wallpaper, om een naadloze overgang te hebben van Splashscreen naar de desktop Ethais wallpaper bij het starten van de Plasma Desktop.
Weet iemand hoe ik het bovenstaande probleem kan oplossen?
(Hoe ik de wallpaper van de splasscreen kan vervangen door de Ethais Wallpaper?)
Of hoe ik misschien ik de Ethais Splasscreen opniew kan installeren?
ik heb zelf al veel gegoogled en forums afgezocht, helaas zonder resultaat tot dusverre...
@Airdack: Bedankt voor je reply.
Edit:
Het probleem is opgelost, het topic kan gesloten worden.
Misschien hebben anderen ook profijt van de oplossing die ik gevonden heb.
Op onderstaande cache locaties, moeten de background afbeeldingen verwijderd worden. en de computer opnieuw opgestart worden.
Hierna is het probleem verholpen.
De locatie van de cache bestanden is:
/.kde/cache-hostname/ksplashx/
/var/tmp/kdecache-user/ksplashx/
Hopende hiermee mijn mede-tweaker geholpen te hebben.
Ik heb eergisteren via KpackageKit geupgrade naar KDE 4.4
Dit ging al niet van een leien dakje, maar uiteindelijk toch de hele boel aan de praat gekregen.
Nu zit ik echter nog met een storend probleem.
Als ik via system settings -> appereance -> splashscreen -> de splashscreen instel op "Default"
Name: KDE 4.4 Splash Screen
Description: Air and Ethais Splash Screen
Version: 1.0
Author: Nuno Pinheiro , Riccardo Iaconelli and Marco Martin
Homepage: http://www.kde.org
Dan wordt de juiste screenshot (juiste splashscreen + bijbehorende wallpaper) getoond in de preview afbeelding.
Als ik hierna echter "Test Theme" aanklik dan wordt de splashscreen getoond met de oude KDE 4.3 "Air Wallpaper"
en ik zou graag de splashscreen willen zien "Air" met de nieuwe Ethais (KDE 4.4) wallpaper, om een naadloze overgang te hebben van Splashscreen naar de desktop Ethais wallpaper bij het starten van de Plasma Desktop.
Weet iemand hoe ik het bovenstaande probleem kan oplossen?
(Hoe ik de wallpaper van de splasscreen kan vervangen door de Ethais Wallpaper?)
Of hoe ik misschien ik de Ethais Splasscreen opniew kan installeren?
ik heb zelf al veel gegoogled en forums afgezocht, helaas zonder resultaat tot dusverre...
@Airdack: Bedankt voor je reply.
Edit:
Het probleem is opgelost, het topic kan gesloten worden.
Misschien hebben anderen ook profijt van de oplossing die ik gevonden heb.
Op onderstaande cache locaties, moeten de background afbeeldingen verwijderd worden. en de computer opnieuw opgestart worden.
Hierna is het probleem verholpen.
De locatie van de cache bestanden is:
/.kde/cache-hostname/ksplashx/
/var/tmp/kdecache-user/ksplashx/
Hopende hiermee mijn mede-tweaker geholpen te hebben.
[ Voor 17% gewijzigd door Chimichurri op 14-02-2010 13:09 ]