Drivers voor sony camera onder win2k

Pagina: 1
Acties:

• chiel2002
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2021
waar kan ik drivers downloaden voor de Sony DSC-F505V digitale camera, zodat ik via usb de plaatjes kan halen

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je al bij sony gekeken? Ze zijn er namelijk wel. Een vriend van me heeft ze al een heletijd, maar die had i van een of andere forum, ze waren ook in het japans, maar maakt niet uit, want das alleen bij de instalatie, verder zie je toch niets meer dan een icoontje in je explerer. Of heb ik de verkeerde sony voor me, zo'n ding met flashkaart, usb, grote ronde lens.

I, for one, like Roman numerals

• chiel2002
jep dat is hem...links grote lens en rechts flash kaart

maar op de sony website kwam ik er ook niet echt uit

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-03 22:04

DarkSide

theres no place like ::1

Bij dpreview.com staat een link in de review van deze camera, naar een site waar je ze kan downen.
Tevens moeten ze ook bij een van de sony sites staan. Sony.nl / Sony.com of sony-europe.com.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:52
Ik heb Sony gemeeld, en kreeg de W2K USB driver (1MB zipped) van m'n 505V opgestuurd. Alleen heb ik 'm niet aan de praat gekregen:( Ik zal het binnenkort weer eens proberen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• chiel2002
kan je die naar mij door mailen ?? chiel@gmx.net

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-03 22:01
Als je de win2k driver wilt installeren, dan moet je eerst de win95 driver die je waarschijnlijk al eerder geinstalleerd hebt, uninstallen.

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

• chiel2002
he thanks Nergunsman daar heb ik wat aan *D
Pagina: 1