[Outlook 2003] Verificatie bij verzenden vanaf @live.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:53

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Ik gebruik al jaren een hotmail adres in Outlook. Dat is al een oud adres, en dat werkt zonder problemen. Ik ben niet eens zeker of ik daar überhaupt de Outlook Connector voor nodig heb.
Daarnaast heb ik ook een @live.nl adres voor dagelijks gebruik. Die werkt met behulp van Outlook Connector ook al weer lange tijd zonder problemen. Verzenden en ontvangen, met of zonder bijlage, het was allemaal geen enkel probleem. Tot vandaag.

Vandaag wil ik een simpel mailtje versturen (zonder bijlage), en tijdens het verzenden krijg ik de volgende melding gepresenteerd:
Verificatiemelding
Mijn hotmail account geeft deze melding NIET als ik een mailtje wil verzenden.

Ik heb 2 vragen:
- Hebben meer mensen hier last van?
- Hoe kom ik er van af?

Opmerkingen:
- Ik heb de updates van februari nog niet geïnstalleerd, dus daar kan het alvast niet in zitten.
- De afgelopen week heb ik iedere dag wel minimaal één mailtje met een bijlage van ongeveer 5 tot 8 MB verstuurd vanaf dit adres. Dat was echter niets bijzonders.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Misschien even lezen?
"Deze verificatie voorkomt dat geautomatiseerde programma's spam versturen".
Het voorkomt dus dat jouw pctje spam over het WWW gaat sturen :)
Als je hem 1x intikt ben je het weer ff kwijt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door DennusB op 13-02-2010 20:29 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Ik weet waar een captcha voor dient, ik heb de melding ook gelezen. Ik heb zelfs 10 keer geprobeerd de code in te vullen. De code wordt alleen niet geaccepteerd. (zowel kleine letters als hoofdletters geprobeerd, en ja, bij iedere nieuwe melding heb ik ook de desbetreffende code ingevuld)

Maar ik wil deze hele captcha helemaal niet: dat is net het idee waarom ik mijn live.nl adres vanuit Outlook gebruik, in plaats van iedere keer de webinterface te gebruiken.

En waar heb jij gelezen dat die captcha daarna niet meer terugkomt?

[ Voor 13% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-02-2010 20:42 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Ik gebruik een @msn.com adres in Outlook (2003) en hoef geen captcha ofzo in te voeren hoor, werkt allemaal prima.
Ik gebruik ook de Outlook Connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Topicstarter
Dit is overigens de link die onder "Hulp hierbij" verstopt zit: Link

Daar staat dat Outlook soms de HIP (Human Interaction Proof) melding geeft. Ik ben benieuwd hoe soms dat is.

Edit:
Poging nummer 15: De captcha is eindelijk geaccepteerd. Als ie nog eens terugkomt meld ik me weer. Tot die tijd hoop ik er maar het beste van. :)

[ Voor 23% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-02-2010 20:53 ]