Ik heb een zelfbouw pc, met een Intel 2 Core Duo 2.93 GHz Processor, 2x 160gb Maxtor Hardeschijf, Nvidea Ge-force 8600 Videokaart en een Asus P5Q SE2 Moederbord, en met DDR2 Geheugen 3x 1GB en 1x 2GB Corsair Geheugen.
Ik heb een vraag over de volgorde dat ik het geheugen het beste kan plaatsen?
Wanneer presteert het geheugen het best, en zijn er nog trucjes om het sneller te laten draaien etc..
En welk systeem zal het best draaien? Zelf ben ik niet zo van Vista en Windows 7, ivm de vormgeving.
Ik ben gewent aan Windows XP, maar die ondersteund dacht ik maar 3 GB, ik heb me laten vertellen dat als je een 64 bits draait dat hij dan meer ondersteund?
En heb gehoord dat er maar een beperkt aantal drivers zijn voor de 64 bits versie?
Wat is hier van waar, en hebben jullie nog advies?
En wat zijn nog meer voordelen van de 64 bits versie van Windows XP?
Alvast bedankt,
Groeten Aariejj
Ik heb een vraag over de volgorde dat ik het geheugen het beste kan plaatsen?
Wanneer presteert het geheugen het best, en zijn er nog trucjes om het sneller te laten draaien etc..
En welk systeem zal het best draaien? Zelf ben ik niet zo van Vista en Windows 7, ivm de vormgeving.
Ik ben gewent aan Windows XP, maar die ondersteund dacht ik maar 3 GB, ik heb me laten vertellen dat als je een 64 bits draait dat hij dan meer ondersteund?
En heb gehoord dat er maar een beperkt aantal drivers zijn voor de 64 bits versie?
Wat is hier van waar, en hebben jullie nog advies?
En wat zijn nog meer voordelen van de 64 bits versie van Windows XP?
Alvast bedankt,
Groeten Aariejj
[ Voor 10% gewijzigd door Aariejj op 13-02-2010 20:04 ]