[Win/Lin]Warzone 2100 Resurrection Project

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-04 15:56
Afbeeldingslocatie: http://img287.imageshack.us/img287/1084/warzone21005dx.png

Ik heb even de search geraadpleegd, maar er was nog geen topic over de geweldige RTS Warzone 2100.

De game is al een tijdje opensource en kan gratis gedownload worden op: http://wz2100.net/

Hij werkt trouwens perfect op XP/Vista/7 en Linux!

De kracht van het spel is toch wel het zelf bouwen van tanks en de uitgebreide research trees. Een groot nadeel is dan toch wel dat je eigenlijk net niet ver genoeg kan uitzoomen.

De download is vrij klein maar de game is ontzettend uitgebreid, skirmishes zijn ontzettend gaaf en zelfs 1 medium enemy is al ontzettend pittig.
Afbeeldingslocatie: http://www.gamexeon.com/forum/imagehosting/94ae952a31b5dd.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.freewarefree.net/wp-content/uploads/2009/07/warzone2100.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door roy-t op 13-02-2010 19:52 ]

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:28
haha hallo klasgenootje :+

Vroeger dit spel enorm veel gespeeld met mn broertjes, is nu inderdaad een opensource variant van. Aangezien ik nu al een week linux draai op mn thuispc, zal ik dit binnenkort even downloaden, thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 23:34
Warzone 2100, brengt weer herinneringen naar boven. Ik weet niet hoe vaak ik het research complete code heb getypt. Ook de map met ultimate, die ik online speelde is ook geweldig _/-\o_ .

Wordt weer eens tijd dat ik mijn cd's afstof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
P-Storm schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:18:
Warzone 2100, brengt weer herinneringen naar boven. Ik weet niet hoe vaak ik het research complete code heb getypt. Ook de map met ultimate, die ik online speelde is ook geweldig _/-\o_ .

Wordt weer eens tijd dat ik mijn cd's afstof :+
Nouja je kunt beter gewoon deze versie downloaden, heel stuk vernieuwingen en zonder videos maar een kleintje (60MB dacht ik).

@ Lucas... nooO! Daar gaat mijn anonimiteit.

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-05 23:34
roy-t schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:57:
[...]

Nouja je kunt beter gewoon deze versie downloaden, heel stuk vernieuwingen en zonder videos maar een kleintje (60MB dacht ik).

[...]
Heb het project al vroeger gevolgd, las toen al iets dat je de originele cd's nodig had voor films, om copyrights redenen. Hebben ze nu al multi-turrents geïmplementeerd of was dat toen afgeblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roy-t
P-Storm schreef op maandag 15 februari 2010 @ 21:06:
[...]

Heb het project al vroeger gevolgd, las toen al iets dat je de originele cd's nodig had voor films, om copyrights redenen. Hebben ze nu al multi-turrents geïmplementeerd of was dat toen afgeblazen
Ik heb geen multiturrets gezien. Verder is de code nu zo dat je kunt spelen zonder filmpjes en zonder cd's. Ook kun je de films nu gewoon legaal downloaden als je ze wel wilt hebben. (Toch nog vrijgegeven).

~ Mijn prog blog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170472

ik heb hem gedownload drnet en gelijk ff gespeeld, had dit spel nog niet eerder gedaan, het speelt wel lekker opzich,ik werd alleen vrij snel ingemaakt online. (heb ook even die soort tutorial gedaan)

Kwam waarschijnlijk vooral omdat ik het nog een beetje lastig vond om te bepalen waar ik de focus op moest leggen qua bouwen/researchen. Ik vind het hele verdeding bouwen ook leuk gedaan.

ik heb overigens de beta gedownload, en alhoewel er nie heel veel games online waren toch nog 2 potjes kunnen doen :)

edit: hoe kan een tegenstander in 1x een toren bouwen in jou basis?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 170472 op 16-02-2010 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTIelu
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-08-2024
Toen ik deze opensource variante laatst speelde was er zoizo een multiplayer cheat/hack.

Instabuilden/Tanks die veel te veel dmg deden/Tanks die veel te veel dmg tankte/Tanks die veel te snel gebuild werden/Geld cheat/...

Opzich was het best een leuk spel, maar ik zou het enkel spelen met mensen die ik ken/vertrouw.
Pagina: 1