Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weboo7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11-2022
Ik wil in een werkboek van school tekstvelden toevoegenin een PDf document met Adobe Acrobat, zodat kinderen de antwoorden achter de pc hun antwoorden kunnen intypen.Nu is het invoegen van tekstvelden een hoop werk.
Ik heb gezocht naar een toetscombinatie om snel tekstveld in te voegen. Weet iemand of dat bestaat?
Of heeft iemand naders uberhaupt nog een goede tip.
Ik kwam erachter dat als je een tekstvak gewoonweg copieert, je niet echt een nieuw tekstveld krijgt: bij later invullen komen de waarden die je intypt automatisch ook in de gekopieerde velden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Misschien kan het met scripting of met plugins zoals PitStop. Maar ik heb geen niet zoveel verstand van Acrobat, dus kan je daar niet mee helpen.

Is het nodig om Acrobat/pdf te gebruiken? Misschien kan Word ook, daar kan je wel copypasten (en misschien met Acrobat weer omvormen naar een actieve pdf).

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 15-02-2010 10:55 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weboo7
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-11-2022
F_J_K schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:54:
Misschien kan het met scripting of met plugins zoals PitStop. Maar ik heb geen niet zoveel verstand van Acrobat, dus kan je daar niet mee helpen.

Is het nodig om Acrobat/pdf te gebruiken? Misschien kan Word ook, daar kan je wel copypasten (en misschien met Acrobat weer omvormen naar een actieve pdf).
Ik heb zelf geen verstand van plugins of scripting..
De documenten zijn gescand en in PDF-format, dus vandaar dat ik ze met acrobat wil bewerken.
Kan ik in Word tekstvelden toevoegen, met Acrobat naar PDf omzetten en dan in Adobe Reader deze tekstvelden vullen?