"Slimme deals" van Marktplaats

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Ik kreeg vanmorgen een mailtje in m'n inbox van Marktplaats:
De hele maand februari kunt u van nieuwe Slimme Deals op Marktplaats profiteren. Een dagelijks wisselend en zeer aantrekkelijk product met een scherpe korting, oplopend tot wel 70%. En met grote variatie in producten: van elektronica tot huishoudelijke apparatuur en van gereedschap tot diverse kortingsbonnen.
Vandaag hebben ze voor € 29,95 exclusief € 5,95 verzendkosten de Philips DC190, die in de pricewatch vanaf 49 euro exclusief is te vinden.

Gaan ze hun markt verbreden en de strijd aan met sites als onedayfly? Deel hier je ervaringen!

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:48
Er is gewoon adverentie ruimte ingekocht door een 3e partij.
Onderdaan de advertentie staat de volgende tekst:
De Slimme Deals worden aangeboden door WinkelBee. Marktplaats B.V. is geen partij bij een overeenkomst tussen u en WinkelBee betreffende uw aankoop.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
CodeCaster schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:27:
Gaan ze hun markt verbreden en de strijd aan met sites als onedayfly? Deel hier je ervaringen!
Aanbiedingen per email is nogal een verbreding inderdaad, en past wat mij betreft niet bij Marktplaats: als ik iets wil hebben, kijk ik zelf wel op de site.
Ze verkopen nu dus advertentieruimte in mailtjes, heet dat niet gewoon spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantios
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 15:29
RemcoDelft schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 18:03:
[...]

Aanbiedingen per email is nogal een verbreding inderdaad, en past wat mij betreft niet bij Marktplaats: als ik iets wil hebben, kijk ik zelf wel op de site.
Ze verkopen nu dus advertentieruimte in mailtjes, heet dat niet gewoon spam?
Ja.
Ik vind dit niet erg netjes van marktplaats,aan de andere kant
Het is nu van e-bay,en die zal het minder interessant vinden denk ik?

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ik heb die Philips DC190 besteld en direct betaald! Helaas heb ik hem (nog) niet binnen en de verwachte leverdatum wat de Winkelbee website aangeeft is de 25e.

Ben benieuwd :), maatje van me had hem ook besteld en die heeft zelfde verwachte leverdatum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwobra
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:55
Hier ook 25e verwacht, vandaag binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:27
iemand een linkje???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit geval zou ik zeggen gebruik google even. Ik had het binnen 5 seconde.

Als je bedoelt de aanbieding vanuit de OP dan heb je pech. Het zijn dagaanbiedingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Vandaag toch wel de Philips Wake Up Light HF3465 voor 61 euro inclusief verzendkosten die online voor minstens een tientje meer weggaat! Als je er nog over dacht zo'n ding te halen ... :P

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lukin
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
CodeCaster schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 08:15:
Vandaag toch wel de Philips Wake Up Light HF3465 voor 61 euro inclusief verzendkosten die online voor minstens een tientje meer weggaat! Als je er nog over dacht zo'n ding te halen ... :P
Ik heb er eentje aangeschaft, ben benieuwd naar wat de levertijden etc zullen zijn :)

Edit: Net bevestiging ontvangen, binnen 7 werkdagen is best netjes vindt ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Lukin op 24-02-2010 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

De Philips wekker die ik had besteld werkt trouwens prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer slechte ervaring met slimme deals en winkelbee. Na 7 werkdagen staat er nog steeds op de site dat de bestelling koffers van carlton nog niet binnen is. Waarom adverteren met 7 werkdagen, vraag ik me af en na betaling krijg je het voorbehoud dat aan de levertijd geen rechten kunnen worden ontleend. Dit heet klanten misleiden. Hun support afdeling is 10 keer niks. Zit geloof ik een goedkope miep die alleen standaardantwoorden verstuurd en je niet kan vertellen hoe het met de status van je bestelling is. Ik weet nog steeds wat er met mijn bestelling aan de hand is. Geld is al afgeschreven via ideal. Zijn ze natuurlijk heel snel mee maar service nooit van gehoord.
Ik ga nooit meer zaken doen met Slimme deals / Winkelbee.!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:42:
Zeer slechte ervaring met slimme deals en winkelbee. Na 7 werkdagen staat er nog steeds op de site dat de bestelling koffers van carlton nog niet binnen is. Waarom adverteren met 7 werkdagen, vraag ik me af en na betaling krijg je het voorbehoud dat aan de levertijd geen rechten kunnen worden ontleend. Dit heet klanten misleiden. Hun support afdeling is 10 keer niks. Zit geloof ik een goedkope miep die alleen standaardantwoorden verstuurd en je niet kan vertellen hoe het met de status van je bestelling is. Ik weet nog steeds wat er met mijn bestelling aan de hand is. Geld is al afgeschreven via ideal. Zijn ze natuurlijk heel snel mee maar service nooit van gehoord.
Als je iets snel wil hebben, kun je beter naar de media markt lopen, heb je het binnen een uur thuis.
Koop je bij aanbiedingssites, dan weet je dat het best langer kan duren... Maar daar is de prijs dan ook naar!

Niet voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten ;)

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iDeal is overigens een vorm van overschrijving die je zelf dirct uitvoert. De winkel heeft geen invloed op de snelheid: die is altijd direct. Of het verstandig is bedragen volledig vooruit te betalen is een tweede.
Dit is misschien bruikbaar voor je: Handleiding veilig online winkelen / troubleshooten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meermarco
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:02
Verwijderd schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 13:42:
Mijn koffer staat op de 22e juni als datum. Dat is precies waarmee ze adverteren.
De verwerken de order volgende dag(dus 11 juni in dit geval)

Dat is precies 7 WERKdagen. Want dat staat in de order

De producten worden binnen 7 werkdagen na uw bestelling geleverd

En de klantenservice heb ik geen ervaring mee. Dat zal ongetwijfeld slecht zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramonlambal
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 19:39
ik heb laatst ook een bestelling bij winkelbee gedaan. Doordat ik net voor het weekend bestelde en ze 7 werkdagen rekeken voor het pakketje duurde heb mij bij mij ook bijna 2 weken, maar is dus geen misleidende informatie.

met de klantenservice heb ik geen ervaring, ik vond het wel vervelend dat ik de 1e paar dagen niet een status update kon krijgen van waar het product was
Pagina: 1