Grabit noobvraag(waar moet dit eig??)

Pagina: 1
Acties:

• pietervsa
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-07-2023
(ik zie geen ftd gedeelte dus dan maar hier)

Ik heb tijdens het extracten/repairen van een batch grabit afgesloten en niet de batch opgeslagen, hoe kan ik deze batch weer verder laten gaan met extracten /repairen?? waar staat ie zodat ik het weer kan activeren

bij voorbaat dank ;)

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-03 19:07

job

Wat heeft ftd dan met grabit te maken?? Enige overeenkomst is het over usenet gaat.

Heb je grabit af gesloten door windows af te sluiten? Dan ben ik bang dat je je 'batch' niet meer terug kan vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door job op 13-02-2010 15:50 ]

Verwijderd

Waarom vraag je dit hier en niet op het forum van Grabit zelf?

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:50:
Waarom vraag je dit hier en niet op het forum van Grabit zelf?
Of je reageert niet, het is een forum en als hier iemand een vraag stelt kan je best een antwoord geven. Idem voor je reactie in het andere topic

Als je een batch afsluit die aan het parren/extracten/repairen is kan je dit niet hervatten.
Mocht je onoverhoops dit toch per ongeluk doen kan je het handmatig doen met Quickpar en daarna uitpakken met Winrar.
Mijn ervaring leert dat dat ook veel sneller is. Als je veel incomplete bestanden hebt, download eerst par 2, laat quickpar monitoren. Zo weet je als je klaar bent met downloaden gelijk of je moet parren.
Succes!

@onder.
Kzag je reactie in het andere topic ook al, kvond die ook in het straatje, als je niks te melden hebt reageer dan niet. Vandaar mn reactie. Aanspreken op iets mag toch wel?

[ Voor 10% gewijzigd door Tomino op 13-02-2010 16:01 ]

Verwijderd

Ah, u is mod begrijp ik? Oh nee toch niet.

• pietervsa
nvm is opgelost

• pietervsa
wow wel bedankt voor eht snelle helpen, echt ik wens jullie een internet
Pagina: 1