Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ha, wat op me grafische kaart staat is ATI HD 4650 LG DDR2 AGP duel dvi-i/tvo

hoe begon het, ik had Sims 3 en viel wel eens uit , en op een site stond dat je goeie grafische kaart update's moet hebben en er stond dat je je grafische kaart even moet wissen en opnieuw installeren
en dat heb ik gedaan.. en ik kreeg me grafische kaart niet meer aan de praat en ben ik paar dagen mee bezig geweest om een driver te downloaden maar niks hielp heb ik maar weer XP erop gegooit en daarna het zelfde verhaal en daarna nog keer XP en nu heb ik 3 window's als ik me pc opstart maar dat maakt niks uit, als me grafische kaart het maar doet!

Help aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:13

Roytoch

Nietes

Allereerst, gefeliciteerd met het bedenken van een extreem opvallende topictitel, en het schrijven van een zin van 5 regels zonder interpunctie.

Wees even iets duidelijker: je hebt je grafische kaart even gewist? Dit lijkt me wat dubieus. Ik neem aan dat je bedoelt dat je je drivers hebt geupdate?

Als we daar vanuit gaan dan valt me op dat je wel beeld hebt gezien je windows hebt geinstalleerd. Klopt dit? Je ziet blijkbaar wel de bios enzo, maar in windows heb je geen beeld meer?

If so, probeer eens te booten in veilige modus.

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
roy.ahuis schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:43:
[...]

Allereerst, gefeliciteerd met het bedenken van een extreem opvallende topictitel, en het schrijven van een zin van 5 regels zonder interpunctie.

Wees even iets duidelijker: je hebt je grafische kaart even gewist? Dit lijkt me wat dubieus. Ik neem aan dat je bedoelt dat je je drivers hebt geupdate?

Als we daar vanuit gaan dan valt me op dat je wel beeld hebt gezien je windows hebt geinstalleerd. Klopt dit? Je ziet blijkbaar wel de bios enzo, maar in windows heb je geen beeld meer?

If so, probeer eens te booten in veilige modus.
de grafische kaart driver ja, als ik site's scroll dan flits het en er staat niks op dxdiag over ATI, en ik zie 3 windows dus 3 verschillende bureaublads, de oude, nog een en daarna nog een maar dat maakt me nu niks uit als de grafische kaart maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Breng hem naar je lokale pc shop om hem te laten fixen. Dit ga jij niet repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 15:49:
Breng hem naar je lokale pc shop om hem te laten fixen. Dit ga jij niet repareren.
haha, zeker 50 euro betalen voor het na kijken en dan komt de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tja, andere opties dan? Dit gaat ook niet echt werken denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Einde schreeuwerige titel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

En ook einde topic, helaas.

TS, welkom op GoT, we verwachten op dit forum dat je in ieder geval in staat bent je probleem duidelijk en rustig uit te leggen. Daarbij dien je een fatsoenlijke uitleg van je probleem te geven en een beschrijving van de stappen die je tot nu toe hebt genomen.

Om even kort te gaan: daar heb je niet aan voldaan.

Je bent van harte welkom om het nogmaals te proberen, maar dan wel onder deze voorwaarden:
- Zet duidelijke zinnen neer en maak een logisch verhaal. Dat betekent dus ook dat je interpunctie en hoofdletters gebruikt.
- Beschrijf het exacte probleem. Wat viel er uit, onder welke omstandigheden en wat gebeurde er precies (geef ook foutcodes aan, bijv.).
- Geef aan wat je hebt gedaan om het probleem op te lossen. waar heb je gezocht, welke programma's heb je gebruikt en wat was het resultaat.
- Lees Het algemeen beleid

Als je dat doet, kunnen we je beter helpen. Nu begrijp ik er geen fluit van.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.