Ik baal een beetje. Heb ik net een nieuw systeem, helemaal mooi, krijg ik om de haverklap BSOD's, Firefox crashed om de zoveel tijd en ik heb geen flauw idee waar het aan ligt. Tot nu toe heb ik een aantal verschillende voorbij zien komende (onder andere iets met mijn memory management), maar ik kan het blaadje waarop ik het had genoteerd even niet meer vinden. De meest recente is Bad Pool Header met code 0x00000019. Systeem is een Xeon X3440 @ 2.53GHz (nog helemaal niet overgeklokt), 8 GB RAM, Windows 7 Ultimate 6.1.7600, Kingston ssdNow-V 64GB en een Sapphire HD4830, draaiend op een Gigabyte P55M-UD2 moederbord. De videokaart komt uit mijn oude systeem en is net een half jaartje oud, de rest van de onderdelen is net nieuw aangeschaft.
Iemand hier advies voor? Ik heb Windows al een keer opnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het aan mij lag (heb een keer de installatie afgebroken bij de eerste keer), maar de crashende programma's en BSOD's blijven terugkomen...
Iemand hier advies voor? Ik heb Windows al een keer opnieuw geïnstalleerd omdat ik dacht dat het aan mij lag (heb een keer de installatie afgebroken bij de eerste keer), maar de crashende programma's en BSOD's blijven terugkomen...
Bunny scientific facts: Bunnies can't assimilate. BUT THEY CAN DANCE!