Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een medewerker van Azerty zei dat de 5970 gemakkelijk zou passen in de Antec 900 II, bij mij past hij echter niet. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om de middelste cage te verwijderen, en zo ja: hoe precies?

Het scheelt namelijk, aangezien de rand net in de weg zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danger89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 02-08 14:04
Ik zie niet echt een middelste cage :S

http://www.youtube.com/watch?v=Y0naOTWuSpA

Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaelmou
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08 20:13
In mijn Antec 900 past ie wel, al is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetterhard
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-09 20:37

Knetterhard

Dedicated

Waarschijnlijk heb je 2 slots, misschien kan jhe hem in je 2e stoppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:35
Je bedoelt waarschijnlijk de bovenste cage voor je hardeschijven? Dat is heel gemakkelijk, beide zij panelen eraf halen en aan beide zijden van de behuizing die schroeven los draaien (van die schroeven waar je geen schroevendraaier voor nodig hebt). Aan beide zijden zitten er 4 van die schroeven, die los draaien en dan de gehele hardeschijf cage aan de voorkant uit de pc duwen en/of trekken.

Nadeel is dan wel dat je een gat voorin je pc hebt ter grote van 3 x 5,25" bays

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayJay
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06-2024
oftewel je hd'szo inbouwen dat hij net wel past , ik weet niet de exacte afmetingen maar mijn gtx 295 past er wel in groetjes (moest wel wat hd's verschuiven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:51

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

In principe passen deze kaarten in alle behuizingen, welke aan de ATX standaard voldoen. Deze standaard schrijft namelijk ook voor dat er kaarten geplaatst moeten kunnen worden welke "full lenght" zijn. Deze lopen dan van de achterzijde geheel door naar de voorzijde van de behuizing. Wanneer men besloten heeft op deze plaatst een HDD cage te plaatsen dan zul je deze moeten verwijderen. Tegenwoordig zie je dus dat veel kasten hier niet aan voldoen.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaymondG
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23-08 22:34
Hi ,

Ik heb dus exact dit probleem gehad. Mijn HD5970 in de Antic 900 II bouwen.

Om het passend te maken heb ik mijn harde schijven onderin geplaatst (3 stuks) en de HD bay boven van het voorstuk afgehaald.

Dit was heel erg makkelijk en ging zo los. Toen had ik gelijk een mooi gapend gat waar een 80 mm fan direkt op mijn 5970 kon blazen. + daar boven zit mijn CPU koeler die ik ook gelijk van frisse wind kan voorzien.

Als je meer HD's wil installeren zal je met een dremel van de bovenste bay een hoekje af moeten halen. Maar gezien de airflow zou ik dat zel fniet doen.(daarnaast geen 4e schijf nodig 2 TB is wel genoeg voor mij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Je kan die 2de harddiskcage in alle 5,25" bays verplaatsen en zelfs tot helemaal bovenin zetten, alleen dan wel even rekening ermee houden dat ie 3 5,25" slots in beslag neemt.
Pagina: 1