Windows 7 black screen!!! Kan iemand mij helpen!?!?!?!?!??!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.002 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een maand Windows 7 geinstalleerd, en alles werkt prima op 1 ding na!
Elke keer als ik mijn pc boot krijg ik 9 van de 10 keer een black screen, of allemaal witte raren strepen, ik heb hier over gelezen op het internet en een aantal fixxes gezien maar die zijn een beetje omslachtig en elk forum komt weer met een andere oplossing.
In ieder geval werkt geen enkel van de oplossingen voor mij.
Heeft iemand hier misschien een idee wat er aan de hand kan zijn?
Ik heb een ati radeon 4800 sapphire video kaart met de nieuwste drivers.
Het is overigens wel zo dat als mijn pc eenmaal geboot en 10 minuuten runt er geen crashes meer voorkomen, tot ik hem uitzet en weer opnieuw boot.

Alvast bedankt voor jullie insteek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:25
Is het wel een legale versie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:19
en op die andere forums, de mensen die daar het zelfde probleem hebben/omschrijven hebben die ook een illlegale windows?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zou je echt denken dat dat er wat mee te maken heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is niet bekend bij de andere problemen btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-07 11:53
Ik denk niet dat dit hier besproken mag worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:20:
Zou je echt denken dat dat er wat mee te maken heeft?
Ja, bovendien is het volgens mij niet toegestaan om mensen met illegale versies van windows te helpen op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
laten we er vanuit gaan dat het ook met een legit windows kan gebeuren en on topic blijven dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-07 18:15
Zie niet echt in wat het al dan niet legaal zijn van Windows met zijn probleem te maken heeft? Probeer eens andere drivers voor je videokaart. De standaard windows drivers bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Twistedmark schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Zie niet echt in wat het al dan niet legaal zijn van Windows met zijn probleem te maken heeft? Probeer eens andere drivers voor je videokaart. De standaard windows drivers bijvoorbeeld.
Omdat er allerlei troep in niet-legale versies kan zitten?
Plus dat 'we' niet helpen met illegale software.

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 13-02-2010 11:25 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik via windows me drivers wil updaten krijg ik de melding dat ik al de nieuwste drivers heb....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanCM
Twistedmark schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:22:
[...]

Illegale versies worden niet zomaar gekopieërt van een schijfje en online gezet. Deze moeten eerst gekraakt worden, dingen in het register moeten toegevoegd, verwijdert of aangepast worden. ( Of iets anders, maar je hebt natuurlijk geen Windows 7 door hem gewoon van een discje te kopieëren...) Dit kan van grote invloed zijn natuurlijk op verder gebruik. Bovendien bevatten illegale versies toch vaak malware.

[ Voor 7% gewijzigd door BastiaanCM op 13-02-2010 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
anandus schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:25:
[...]
Omdat er allerlei troep in niet-legale versies kan zitten?
Plus dat 'we' niet helpen met illegale software.
Legale versies kunnen ook vol met troep komen. En een illegale versie kan ook volledig schoon zijn.

Maar als het inderdaad beleid is om niet te helpen bij illegale software, dan heb ik niks gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is dus ook een probleem wat bij een legit versie van windows 7 voorkomt, als je het googled zie je zelfs official statements van microsoft dat ze bezig zijn met het probleem, en dat is al een hele tijd terug!

Maar een oplossing kan ik niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:25:
als ik via windows me drivers wil updaten krijg ik de melding dat ik al de nieuwste drivers heb....
Dan even van de ATI site de nieuwste driver downloaden. Deze zijn nieuwer dan die van Windows update.

[ Voor 7% gewijzigd door Twistedmark op 13-02-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:45
Probeer maar eerst eens een legale versie en kom dan maar terug als het probleem zich weer voordoet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH4D3H
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-02 23:46
Je kunt gewoon, bijv. op usenet, wellicht zelfs bij MS, een untouched retail downloaden en die dertig dagen (met rearm zelfs 120) gebruiken en zien of je het probleem nog steeds hebt. Kost je niets, heb je je illegale Windows iig uitgesloten.

[ Voor 4% gewijzigd door SH4D3H op 13-02-2010 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:31
Lol uit je gallery:
Beroep Dell technical support

Kan toch maar een kleine moeite zijn voor iemand als jij om aan een legale Windows te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lekker hypocriet allemaal, zoals ik al vermeld heb is dit een probleem die ook bij legit windows 7 voorkomt, en het feit dat ik er dan op afgeschreven word dat ik een illegale versie heb vind ik een beetje zwak, zeker omdat hoogstwaarschijnlijk die jankt in deze thread zelf ook illegale software/muziek/films op zijn pc heeft maar goed, ik zoek wel ergens anders naar een oplossing, ik bezit zelf wel een legit windows XP en windows Vista, nou heb ik windows 7 eerst illegaal gedownload ja, maar je denkt toch niet dat ik het nu ga kopen? Straks blijft dit probleem zelfs met een legit windows en dan heb ik hem voor niks gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twistedmark
Het is blijkbaar beleid om niet te helpen met illegale software. Om dan mensen hypocriet te gaan noemen omdat ze volgens jou ook illegale software of muziek hebben slaat dan ook nergens op. Veel succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 19:24
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:33:
Lekker hypocriet allemaal, zoals ik al vermeld heb is dit een probleem die ook bij legit windows 7 voorkomt, en het feit dat ik er dan op afgeschreven word dat ik een illegale versie heb vind ik een beetje zwak, zeker omdat hoogstwaarschijnlijk die jankt in deze thread zelf ook illegale software/muziek/films op zijn pc heeft maar goed, ik zoek wel ergens anders naar een oplossing, ik bezit zelf wel een legit windows XP en windows Vista, nou heb ik windows 7 eerst illegaal gedownload ja, maar je denkt toch niet dat ik het nu ga kopen? Straks blijft dit probleem zelfs met een legit windows en dan heb ik hem voor niks gekocht.
Klopt, daarom zegt ook iedereen hier dat ze een legale versie hebben.

hetzelfde is bij "huiswerk" daar moet ook iedereen een verhaaltje omheen verzinnen. Allemaal wat hypocriet, maar ik snap wel dat je als forum liever niet hebt dat er illegale software wordt besproken.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:17

lier

MikroTik nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:33:
Er zijn een aantal aanpakken voorgesteld (en je topic is nog steeds niet gesloten), richt je eens op die zaken in plaats van af te geven op "negatieve" reacties...

Even een opsomming:

- download de laatste drivers van je videokaart (en wat mij betreft ook van de disc controller)
- test eens met een 30 dgn versie van Windows

Tot slot: haal even de illegale replies (van jouw) weg en laat ons in de waan dat het gewoon legaal is (lees eventueel de policy ten aanzien van het plaatsen van een topic). Overigens (maar dat is voor alle sneue mensen die reageren op het illegale deel:) plaats een topic report, maar blijf wel inhoudelijk reageren !

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-07 17:58

Deem

Ontcijfer mij!

Ik persoonlijk vind het hypocriet als je support vraagt op een illegale Windows terwijl je nota bene zelf bij een bedrijf werkt dat windows verkoopt, laat staan illegale windows versies support.

Installeer eerst maar eens een legale windows versie, zonder troep, voordat je hier begint te piepen. Wat mij betreft mag dit gesloten worden.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:45
Twistedmark schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:36:
Het is blijkbaar beleid om niet te helpen met illegale software. Om dan mensen hypocriet te gaan noemen omdat ze volgens jou ook illegale software of muziek hebben slaat dan ook nergens op. Veel succes ermee.
Daarnaast heb ik op dit moment wel degelijk alleen maar legale software op mijn PC staan :)
Dat vind ik zelf ook niet meer dan normaal.

@Dlovan: Het heeft geen zin om problemen met windows op te lossen als je er niet eens zeker van kan zijn dat er niet met de registry en andere systeem bestanden is geknoeid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 12:52
Heb je deze problemen ook onder XP, Vista of Linux? Strepen kunnen duiden op kapot grafisch geheugen, een hardwareprobleem. Als je dit niet hebt onder een ander besturingssysteem moet je wellicht verder naar drivers gaan zoeken en wat experimenteren. Download de laatste drivers van de ATI-website, enz.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dit gaat nergens meer over.

[ Voor 10% gewijzigd door alt-92 op 13-02-2010 12:26 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.