If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ik krijg geen melding op mijn mailabo-linkje.Wiethoofd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 11:18:
Je krijgt gewoon een melding op je mailabo-linkje: Wegens een databasestoring is de site momenteel niet beschikbaar.
Je doelt daarmee op het falen van de JGraph?Misschien dat dit er wat mee te maken heeft
Deze melding:Matis schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 12:59:
Ik krijg geen melding op mijn mailabo-linkje.
Nee, dat die feature binnenkort live gaat, maar ik weet niet of dat voor hickups kan zorgen, ik kreeg namelijk in die testversie dezelfde foutmelding als hierboven.Je doelt daarmee op het falen van de JGraph?
Dit lijkt me te duiden op een probleem met de mailserver, daar moet een serveradmin even naar kijken.
[ Voor 51% gewijzigd door crisp op 13-02-2010 13:06 ]
Intentionally left blank
Ik kan je melding niet reproduceren en ik mag niet hopen dat een beta-feature invloed heeft op het functioneren van de stable van GoT.Wiethoofd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:04:
Deze melding: [afbeelding]
[...]
Nee, dat die feature binnenkort live gaat, maar ik weet niet of dat voor hickups kan zorgen, ik kreeg namelijk in die testversie dezelfde foutmelding als hierboven.
edit; Ah, wat crisp zegt dus. Ik weet niet of jullie nog meer info van me nodig hebben?
[ Voor 8% gewijzigd door Matis op 13-02-2010 13:08 ]
903 dagen uptime.. en niet meer counting
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Duidelijk.Kees schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 13:09:
Komt omdat adonis er de brui aan gegeven heeft
Dat is opzich wel een mooie score natuurlijk903 dagen uptime.. en niet meer counting
Nee, 1000 was een mooie score geweest
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Daar heb ik me laatst ook over lopen verbijten.. klik
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dit topic is gesloten.
![]()