Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Windows 7] acgenral.dll meldingen voor elke installatie

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor elke installatie krijg ik een acgenral.dll melding:
C:\Windows\AppPatch\AcGenral.DLL is niet geschikt voor Windows of bevat een fout.

Ik draai inmiddels al een week Windows 7 en het begint storend te worden, maar weinig mensen lijken het probleem te hebben.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Hallo onze vraagbaak bij GoT is ook weer terug.
Wat heb je zoal zelf al gezocht over deze fout een beetje googlen moet je enigszins op weg helpen dacht ik zo.

Verwijderd

Topicstarter
bobsqaud schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:22:
Hallo onze vraagbaak bij GoT is ook weer terug.
Wat heb je zoal zelf al gezocht over deze fout een beetje googlen moet je enigszins op weg helpen dacht ik zo.
Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:21:
"weinig mensen lijken het probleem te hebben."
De foutmelding heb ik al opgezocht, maar er is echt vrijwel niets te vinden...

Ik kan ook moeilijk nieuwe informatie geven. Het is een Windows 7 installatie van nog maar 1 week oud en direct al kreeg ik de AcGenral.dll melding.

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het heel lief dat je eerst zegt dat ik niet heb Gegoogled, terwijl ik duidelijk zeg dat ik op internet heb gezocht en dat andere mensen het probleem niet lijken te hebben.

En dat je vervolgens, nadat ik het opnieuw herhaal, een Google-link post naar de bestandsnaam. Ik heb voor het plaatsen van dit topic al 45 minuten op internet rondgezocht en ik besef me dat mijn TS erg leeg is, maar alles op Google gerelateerd aan acgeneral.dll, heeft met hele andere dingen te maken.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:30:
De foutmelding heb ik al opgezocht, maar er is echt vrijwel niets te vinden...
Waar heb je gezocht, wat heb je gevonden, wat heb je al geprobeerd? Je doet nu heel erg helpdeskuserig, door te claimen zelf gezocht te hebben zonder daar enig blijk van te geven.

Oftewel:
- waar en waarop gezocht?
- wat gevonden, en wat al geprobeerd?
- welke Windows 7 versie? Welke taal? Bij welke programma's gebeurt het?
- al een herinstallatie gedaan?

Zelfs al heb je niets kunnen vinden, geef dan aan wat je wel vond, en waarom dat niet voldeed. Je openingspost is helemaal leeg en toont niets van inzet. Als jij geen moeite doet voor een topic, moet je niet verwachten dat anderen dat wel doen of de oplossing op een presenteerblaadje geven. Als ik op Google "acgenral.dll windows 7 error" ingeef komen er zat mogelijkheden op om na te kijken :) .

Hier al gekeken?

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 13-02-2010 03:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
kurt1970 zoals je met meer topics hebt inzet is niet je sterkste kant laat zien dan wat je geprobeerd hebt en gegoogled hebt. Uit je topic start kunnen wij helaas ook niks concluderen aangezien wij hier ook niet beschikken over een glazen bol.

In mijn google link staan al een x aantal dingen wat je hebt kunne proberen hiervan vind ik ook totaal niks terug in je antwoorden. Hoe meer info hoe beter/sneller we je kunnen helpen.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Right.
Dit topic gaat dicht, niet alleen vanwege de ietwat gemakkelijke topicstart, maar ook vanwege het hoge wannabe modgehalte van sommigen.

Probeer het even opnieuw, neem de hints mee en zorg dat je iets meer neerzet als 'ik kan niks vinden'.

Dat je Application Compatibility niet goed kan werken als één van de belangrijkste onderdelen daarvoor niet werkt (dat het gaat over een ACgeneral.dll in een AppPatch directory had je al op dat spoor kunnen brengen) levert je ook een zoekbare term op.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.