Er zijn sites (geweest) waarbij je het afzendadres kon intikken en je tekst en dan verstuurde de website automagisch een mailtje ''via'' dat adres. Nu ja, eigenlijk wijzigde het blijkbaar alleen optisch iets waardoor het lijkt alsof het van iemand anders zijn account af komt. Je kan het natuurlijk voor de grap gebruiken om iemand een loer te draaien (namens iemand een mailtje sturen) maar je kan er ook nuttigere dingen mee doen. Bijvoorbeeld als een anoniem een e-mail sturen met wat aanwijzingen voor een Valentijnsplan.
Weet iemand over wat voor een site ik het heb? Ik ben me hier gek aan het googlen met zowel Engelse als Nederlandse zoektermen maar er komt gewoon niks uitrollen. De Search hier wijst me op het Windows Live topic maar ook dat is een no-brainer. Nogal jammer natuurlijk
Weet iemand over wat voor een site ik het heb? Ik ben me hier gek aan het googlen met zowel Engelse als Nederlandse zoektermen maar er komt gewoon niks uitrollen. De Search hier wijst me op het Windows Live topic maar ook dat is een no-brainer. Nogal jammer natuurlijk
[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 12-02-2010 23:14 ]