Emailadres afzender wijzigen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Er zijn sites (geweest) waarbij je het afzendadres kon intikken en je tekst en dan verstuurde de website automagisch een mailtje ''via'' dat adres. Nu ja, eigenlijk wijzigde het blijkbaar alleen optisch iets waardoor het lijkt alsof het van iemand anders zijn account af komt. Je kan het natuurlijk voor de grap gebruiken om iemand een loer te draaien (namens iemand een mailtje sturen) maar je kan er ook nuttigere dingen mee doen. Bijvoorbeeld als een anoniem een e-mail sturen met wat aanwijzingen voor een Valentijnsplan.

Weet iemand over wat voor een site ik het heb? Ik ben me hier gek aan het googlen met zowel Engelse als Nederlandse zoektermen maar er komt gewoon niks uitrollen. De Search hier wijst me op het Windows Live topic maar ook dat is een no-brainer. Nogal jammer natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door Jejking op 12-02-2010 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

bestudeer het smtp protocol (is errug simpel).

maar de afzenzer veranderen in je email programma does the same trick

ofwel

telnet [smtpserver adres] 25
helo [iets wat lijkt op een domein e.g. hallo.com]
mail from:[de (fake) afzender]
rcpt to:[ontvanger]
data
subject: [sja subject]
[lege regel]
teksts
[enter]
.[enter]

uit m'n hoofd

[ Voor 50% gewijzigd door Fish op 12-02-2010 23:20 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 12:49

job

Waarom zo moeilijk doen via een site?
Je kan in je mail programma elk willekeurig adres als afzender instellen.

Wat de lol er van is? Ik weet het niet, maar wens je veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okki5
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 12:30
De kans is wel groot dat jouw romantische valentijnsmail in de junkmail van je geliefde terechtkomt op deze manier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

[google=send fake email online] → http://www.anonymailer.net/ ? :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Topicstarter
Het waren dan ook puberale klotegrappen maar dat niveau ben ik inmiddels al een tijdje ontgroeid :)

Zit zelf met alles webbased per Gmail dus dan moet ik waarschijnlijk even klooien in Outlook 2007? Nieuwe account maken, afzenderadres aanpassen en dan sturen maar?

Edit: Cloud is de held van de avond d:)b , dat woord fake deed het hem. Scheelt een hoop getrut met progsels waarbij ik waarschijnlijk ook nog een tijd zit te zoeken voordat ik het doorheb en dat het dan al 15 februari is. Ja, ben Tweaker maar dan een stuk meer op andere gebieden :+

[ Voor 34% gewijzigd door Jejking op 12-02-2010 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
zoiets kan je ook doen via bv gmail en dergelijke, aleen wordt er dan wel een mail gestuurd om de 'afzender' te verieferen. ik zou het inderdaad ook gewoon doen via een mailprogramma als outlook of windows mail.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1