Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Hey Tweakers,

Dacht mooi even een filmpje te kijken die op mijn pc stond, dus een div->vga adapter in mijn hd5770 gedaan, vga kabel in de tv. Nu blijkt dit niet te werken.. De bios etc. krijg ik gewoon te zien, maar ik krijg "geen videosignaal" vanaf het momet dat ik kan inloggen op de pc.

Het beeld dat ik tijdens het booten krijg ik trouwens heel even het volledige scherm en daarna alleen het midden, een heel klein gedeelte..

Het werkt wel als ik de pc in safe mode opstart maar dan kan ik de drivers weer niet openen, enig idee wat ik fout doe? werkt dit niet met een vga kabel?

Het gaat om een philips 42" hd tv en de videokaart is een XFX hd5770.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Waarom in hemelsnaam werken met DVI - VGA als je gewoon een DVI - HDMI kan nemen? Weet je zeker dat 1080p-beelden aankomen (zeker over lange afstanden) en het voordeeel van digitaal versus de analoge VGA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G00Nibor
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 11:56
Met een HDMI kabel zit je ook niet meer met de geluidskabels ;)

Heb je de settings al nagekeken in CCC, te hoge resolutie ingesteld, aantal (70/75)Hertz niet goed enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-09 20:01
Yep ik had dus een te grote resolutie ingesteld, de max is 1024x ...
Maar goed, zie nu maar de helft van het scherm, kan ik dat fixen of is dit gewoon echt het maximale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:28

FeaR

In GoT we trust

Wat staat er in de manual over de maximale resolutie die de tv aan kan over analoge ingangen? Er zijn genoeg tv's die maximaal 1080i aan kunnen en geen 1080p. Nu is 1080i altijd nog meer dan 1024 x 768 maar toch wel iets om te controleren...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.