Vervelende warning bij saven van files

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 317392

Topicstarter
Ik heb de laatste paar weken last van een zeer hinderlijk probleem in Firefox:

Vaak (~33% van de keren) als ik een image opsla dan geeft hij de volgende waarschuwing:
Afbeeldingslocatie: http://img28.imageshack.us/img28/4052/problemrm.jpg

Er is langs te komen door op ENTER the drukken, nogmaals op ENTER en dan ja in te drukken.
Dit kost echter wel tijd en moeite, vooral als je grote hoeveelheden plaatjes achter elkaar opslaat.

Verder maakt het ook niet uit in welke directory ik het bestand opsla evenals de grote van het bestand, type noch site van herkomst.
Ik heb ook geprobeerd Firefox the herinstalleren, uiteraard zonder succes.

Ik ben ten einde raad.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

Firefox V3.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-06 15:15
Kijk eens waar die de bestanden wilt opslaan en controleer de NTFS permissies van die map.
Als dat niet werkt kan je ook de locatie aanpassen naar je Desktop ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Had ik al geprobeerd: In principe heb ik letterlijk alle permissies op die map evenals alle mappen waarop ik het getest heb.
Voor de rest maakt het geheel niets uit waar ik het opsla, op mijn desktop of op mijn D:/ schijf is het gewoon exact het zelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je kan dus wel met andere programma's op die locatie opslaan? Wat doet IE? Word, notepad, Explorer met bestand > nieuwe map/bestand? Het lijkt erop dat FF een probleem heeft met z'n eigen temp map of een andere functie om bestanden op te slaan.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:21

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik heb dit zelfde probleem. Ik heb het dan alleen met opslaan van documenten(vanuit Word, Paint, PowerPoint, Excel, enz). Dit gebeurt dan ook vooral bij de libaries. Uiteindelijk lukt het wel om het op te slaan. Bij een plaatje dan sla ik het op, dan komt er een bestand met de naam en extensie. Maar niet het plaatje(windows viewer ziet dan geen plaatje), dan sla ik het nog een keer op en wordt mij gevraagd of ik het wil overschrijven en dan wordt het wel goed opgeslagen.

Maar het rare is dat het niet constant is, de ene keer mag ik het gewoon zo opslaan en de andere keer gaat het zeuren. Ik heb het ook bij Windows 7, dit is dan wel de RTM versie. Heb jij die ook? Ik weet wel zeker dat het bij jouw niet aan firefox ligt. Aangezien firefox geen probleem geeft bij mij. Volgens mij ligt het gewoon aan windows.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Barres B. schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:56:
Ik heb dit zelfde probleem. Ik heb het dan alleen met opslaan van documenten(vanuit Word, Paint, PowerPoint, Excel, enz). Dit gebeurt dan ook vooral bij de libaries. Uiteindelijk lukt het wel om het op te slaan. Bij een plaatje dan sla ik het op, dan komt er een bestand met de naam en extensie. Maar niet het plaatje(windows viewer ziet dan geen plaatje), dan sla ik het nog een keer op en wordt mij gevraagd of ik het wil overschrijven en dan wordt het wel goed opgeslagen.

Maar het rare is dat het niet constant is, de ene keer mag ik het gewoon zo opslaan en de andere keer gaat het zeuren. Ik heb het ook bij Windows 7, dit is dan wel de RTM versie. Heb jij die ook? Ik weet wel zeker dat het bij jouw niet aan firefox ligt. Aangezien firefox geen probleem geeft bij mij. Volgens mij ligt het gewoon aan windows.
Dat zou goed kunnen, ik heb het echter alleen nog maar met Firefox gehad (kan zijn dat het ook met andere programmas is maar het is me niet opgevallen)
Ik heb inderdaad ook de RTM versie van Windows 7, dus dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barres B.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:21

Barres B.

six seasons and a movie!!!

Ik denk dat het dan de RTM versie is, aangezien ik het niet heb op mijn laptop. Deze heeft nieuwere versie van windows 7 draaien.

...een dag uit je bed gekomen is een dag niet geleefd... barres.nl | Flickr

Pagina: 1