Ik ben sinds vandaag ook 'blije' gebruiker van windows 7. Na wat hickups met de Nforce2 drivers werkt nu alles naar het lijkt goed, behalve de 500gb externe hdd (maxtor personal storage 3200 series). Windows ziet dat er data op staat (vrije ruimte komt nog overeen) en ik zie alle mappen en de files in de root staan maar alle mappen die ik open lijken leeg terwijl er echt data in moet staan. Onder XP was alles gewoon zichtbaar en werkte het allemaal nog goed.
Ik had ook een easytranfer backupfile gemaakt (28 gb) en die zie ik ook staan maar ik kan hem niet openen, als ik veilig verwijderen probeer zegt windows dat hij in gebruik is.
de schijf is NFTS formatted. Setup: MSI k7n2 delta L, amd athlon XP 3000+, 2 gb ram, radeon 850xt PE.
Anyone? of moet ik denken aan een recovery tool? (zo ja welke?)
Ik had ook een easytranfer backupfile gemaakt (28 gb) en die zie ik ook staan maar ik kan hem niet openen, als ik veilig verwijderen probeer zegt windows dat hij in gebruik is.
de schijf is NFTS formatted. Setup: MSI k7n2 delta L, amd athlon XP 3000+, 2 gb ram, radeon 850xt PE.
Anyone? of moet ik denken aan een recovery tool? (zo ja welke?)
Adjust non olet, plerumque...