Toon posts:

Wie heeft er zin om mijn PC te overclocken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hehe..stomme vraag of niet?
Maar misschien toch niet want mij lukt het niet..en bovendien laat ik het liever over aan iemand over die er meer verstand van heeft..aangezien ik niemand ken die overclocked hier in de buurt dacht ik dat het geen kwaad kon ff te checken of er misschien iemand op dit forum zit die toevallig bij me in de buurt woont..
Ikzelf woon in Gemert
Systeem; AMD1GHz
Asus A7V(zondersound metswitches)
Asus V7700
256MB133
Coolermaster Max 1.2Ghz

Dus..als je het leukt vind om je uit te leven op iemand anders zijn pc..be my guest! ;)

Verwijderd

Als je wilt gaan overclocken zou ik eerst maar is een fatsoenlijke cooler kopen.

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik wil je echt niet meteen afzeiken hoor, maar met een coolermaster tot 1,2 kom je niet ver! ;) en ja ik zou het wel willen, maar heb nog niet zo veel ervaring dat ik het ga riskeren iemand anders kompjoeter te molle.... >:)

Edit: waarom kan ik niet sneller tikke??

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Heb zelfde processor, en heb die cooler ook nog ergens liggen (plak hem wel op me videokaart of zo een keertje). Die cooler is niet toereikend als je wilt gaan overklokken inderdaad. Als je dat dus wilt moet je eerst een betere cooler kopen. Je komt namelijk niet erg ver met die cooler en ik denk dat je het ook niet leuk vindt als je processor continue rond de 60°C zit.

edit:
goed, de mening over je cooler is nu wel duidelijk denk ik ;))

Verwijderd

Topicstarter
lol...ok..can't blame a guy for trying..:)

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op woensdag 07 maart 2001 17:26 schreef T-LEE het volgende:
lol...ok..can't blame a guy for trying..:)
Heeej, nie opgeven! nieuwe cooler kopen, ff rondvragen wat voor een precies, en dan is er vast wel iemand die je wil helpen met OC'en :)

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:15

Klippy

Still Game

Waarom zou je in godsnaam een 1Ghz proc nu gaan overklokken?? Alls je t niet zelf doet is toch de lol eraf.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je het zelf niet _KAN_/_durft_ en je heb dat ding expres wat langsamer gekocht en je wil dan overclocke, is er toch nix mis mee als iemand anders het voor je doet!! :) :P

• NuKeFaCe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Koop een GlobalWin FOP32 of FOP38 (maar die maakt een KLEREHERRIE)

Verwijderd

Of gewoon een cooler die je aanstaat.
Door iemand anders laten overklokken is niet slim (en bij iemand gaan doen ook niet)
vanwege de garantie problemen, doorfikken, slecht werking oid.

Verwijderd

Topicstarter
Nou..ik ben niet van plan om hem tot the limit te clocken met allerlei fancy koelers en fans..gewoon kijken hoe ver die gaat met deze koeler en configuratie..elk Mhztje erbij is gratis upgrade..en ik denk dat er best 50Mhz bij kan..zonder dat ie te heet wordt..dan ben ik al blij.
Eigenlijk hoef ik alleen maar de Proc te unlocken..de rest ken ik wel..maar dat unlocken dat zou ik dan liever door 1ofandere techneut laten doen..if ya know what i mean :)

Maar hij is inderdaad nu nog snel genoeg..maar ik dacht als het makkelijk en gratis NOG wat sneller kan. Dan is dat mooi meegenomen..

• O.D.Smolik
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Waarom zo negatief over die coolermasters???
Ik heb er zelf een, mijnes loop nu idle op 34 grden en stressed 41 graden op 1,85v
Dat is zeer netjes, vind ik zelf.

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05 14:27
wat nou andere koeler mijn coolermaster werkteven geod als die andere shit en is nog stiller hoog en of dienu stressed 45 of 49 graden is maakt mij niet uit

Verwijderd

Mijn tb 900 loopt op 1050 ook prima met standaard coolermaster
Pagina: 1