Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb te kampen met het volgende. Bij een tweetal devices valt de verbinding weg nadat deze devices uitgezet zijn of stand-by hebben gestaan. Dit betreft beide machines 54 Mbit WLAN devices. Overige devices (N-devices, twee laptops en een desktop) behouden wel verbinding.

De router-wlan setup is als volgt:
- de router verzorgt de internetverbinding en daaraan zijn twee telefoons gekoppeld;
- aan de router is, middels ethernetpoort, een access point gekoppeld (Linksys WRT350N)
- DHCP wordt door de router verzorgd, DHCP op het AP is uitgeschakeld.

Als de machines, die problemen geven, uitgezet worden en daarna weer aan hebben ze wel verbinding met het AP (de machine zegt in ieder geval dat de signaalsterkte goed is) maar krijgen ze geen IP-nummer meer. Ik kan ze vanuit een andere machine niet meer pingen.
- als ik vervolgens het AP uit- en weer aanzet dan worden er wel IP-nummer uitgegeven.

Wie helpt mij naar de oplossing?
Bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohaantje
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-01 10:56
Sorry voor de schop.

Maar is er een oplossing gevonden voor dit draadloos probleem?

edit:

Zijn er meer mensen met een ervaring op dit gebied.
Want ik lees over dat er problemen zijn met deze apparaten. Maar er zijn nergens oplossingen te vinden.
Ik ben zelf van linksys gewend dat ze goede producten afleveren maar dit vind ik jammer.

Heeft iemand suggesties?

[ Voor 62% gewijzigd door rohaantje op 11-08-2012 16:00 ]

Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-08 19:22
TopicStarter heeft één enkele post geplaatst, welke degene is waar je naar kijkt. ( En dan bedoel ik op heel T.net )

Ik denk dus niet dat TS nog gaat reageren :)

[ Voor 11% gewijzigd door RedHat op 11-08-2012 15:53 ]