Om te beginnen mijn excuses als ik iets post wat al eens is gepost. Ik heb wel gezocht maar het niet kunnen vinden.
Een vriend van mij heeft een Iphone (firmware 05.11.07) en wil graag verbinding met de wifi.
Ik heb hier een Belkin N+ router staan, waarop de WPA2 beveiliging actief is.
Op het moment dat wij de Iphone laten zoeken naar wifi netwerken word het netwerk keurig gevonden, we typen het wachtwoord in, maar dan komt de melding: Wachtwoord onjuist.
Haal ik het wachtwoord van de router af dan werkt het wel.
Zonder wachtwoord en met mac beveiliging is ook geen optie.
Wat doe ik fout en hoe is dit op te lossen?
Ik heb zelf totaal geen brood gegeten van de iPhones, vandaar dat ik er ook niet uitkom. Op internet is zo ontzettend veel info te vinden, over zoveel verschillende types Iphone/Ipod Touch, dat ik er op die manier eigenlijk ook niet uit kom.
Een vriend van mij heeft een Iphone (firmware 05.11.07) en wil graag verbinding met de wifi.
Ik heb hier een Belkin N+ router staan, waarop de WPA2 beveiliging actief is.
Op het moment dat wij de Iphone laten zoeken naar wifi netwerken word het netwerk keurig gevonden, we typen het wachtwoord in, maar dan komt de melding: Wachtwoord onjuist.
Haal ik het wachtwoord van de router af dan werkt het wel.
Zonder wachtwoord en met mac beveiliging is ook geen optie.
Wat doe ik fout en hoe is dit op te lossen?
Ik heb zelf totaal geen brood gegeten van de iPhones, vandaar dat ik er ook niet uitkom. Op internet is zo ontzettend veel info te vinden, over zoveel verschillende types Iphone/Ipod Touch, dat ik er op die manier eigenlijk ook niet uit kom.