Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Populairste tags van groep in forumoverzicht

Pagina: 1
Acties:

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Copy-paste naar LD op verzoek van crisp :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DjOSr6PqZu68l5lf9xiGx6VQ/full.jpg

Is het misschien mogelijk om daar ook de populairste tags van de hele groep te krijgen? Als ik alle topics wil van Xbox 360 games, dan kan ik er vanuit het overzicht alleen op klikken voor een bepaald subforum, maar niet voor de hoofdgroep. Dan kan je daarna wel uitbreiden voor Spielerij, maar het zou handig zijn als dat in een keer kon.

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 12:01

painkill

Pain(k)(ill)

Ik denk dat je dan een onoverzichtelijk geheel krijgt, nu is het nog duidelijk dat per lege ruimte een nieuw subforum begint.

Mijn SNES verzameling!

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
Dat is wel op te lossen door ze bijvoorbeeld dikgedrukt te maken, net als Harde waren. Aan die kopjes zie ik dat er een nieuw subforum begint.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

dikgedrukt, of misschien italic. Daar is inderdaad wel een mouw aan te passen :)

Intentionally left blank

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 12:01

painkill

Pain(k)(ill)

Maak het dan wel uit te zetten, want zo vind ik het nog te doen, maar met daar ook tags denk ik dat ik het overzicht verlies, alhoewel een motto van mij altijd was dat meer informatie beter is.
Maar daar kom ik een beetje op terug en nu besef ik dat overzicht beter is dan informatie.

In ieder geval is het wel een mogelijkheid om dit op de UNSTABLE versie te testen, alwaar ik het ook kan zien, en dan zul je mij wel weer horen ;)

Mijn SNES verzameling!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Maak het dan wel uit te zetten
Dan geef ik jou een regeltje CSS, goed? :*

Intentionally left blank

Pagina: 1