Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-04 16:24

neevedr

Dat was ik niet!

Topicstarter
Scott Kelby komt naar Nederland. De guru wat betreft Adobe Photoshop en Lightroom komt tijdens de Professional Imaging beurs workshops geven.

Vorig jaar liepen er 6000 professionals rond op de beurs. Hoewel daarvan waren Tweakers? Ik ben benieuwd naar de ervaringen en of er nog meer mensen gaan kijken dit jaar.

Professional Imaging 7 t/m 9 maart 2010 te Nieuwegein.
http://www.professionalimaging.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:39
Voor die workshop van Scott Kelby moet je wel 75 euro betalen (1.5 uur durende workshop).
Bij mij nog niet bekend hoe het zit met andere workshops. En ik dacht gezien te hebben dat hij er op zondag ook zou zijn, maar misschien is dat nu veranderd.

ik ga er trouwens ook heen, maandag of dinsdag. Nog even kijken wat het beste uitkomt. Op zoek naar (informatie over) flitsers, plu's, schermen. spullen voor meer en vooral beter licht op locatie.

[ Voor 28% gewijzigd door pCOW op 13-02-2010 17:13 ]

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-04 16:24

neevedr

Dat was ik niet!

Topicstarter
Op zondag wordt de Keynote verzorgt door Scott Kelby (Celebrating 20 years of Photoshop) en een presentatie genaamd "Adobe Photoshop en Lightroom Killer tips by Scott Kelby"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik was er vorig jaar, omdat ik in de markt was voor wat spul en wat info zocht.
Heel stuk prettigere beurs dan Zoom e.d. Alsnog vrij druk, maar duidelijk veel meer professionals en dat is wel fijn.
Ik weet eigenlijk niet of je KVK ingeschreven moet zijn om er heen te gaan, maar ik vond het vorig jaar iig wel gezellig. Ben er dit jaar ook weer, deze keer voor andere spulletjes kijken :).

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 20:00
Ik heb via een link in een adobe mailing me ingeschreven en een e-ticket in de mail gekregen. Weet alleen niet of dat voldoende is. Heb nl. geen zin om bij de zaal alsnog te moeten lappen.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:02

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

PI is in principe gratis. Vorige jaren is ook niet gecontroleerd of je ook echt een bedrijf had volgens mij. Want hoewel in theorie de beurs voor profs is, heb ik ze er nog nooit op betrapt dat ze het ook echt controleren.

ik ga op maandag heen btw.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05 20:00
Ik moet even kijken wanneer, ik zit zo vreselijk klem in het werk dat het gewoon niet leuk meer is. Neem me al weken voor om 's naar tiengemeten te gaan door de week en dat komt er ook niet van.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Pagina: 1