Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dan zou een sort op 'datum van aanvraag' (oudste eerst) ook nog wel een handige zijn. Zo kan 'men' af en toe ook nog eens kijken of een tag niet te lang op pending blijft staan.
Zo scherp als een voetbal!
Op dit moment zie ik bij die lijst geen aanvraag datum/tijd staan, maar als die beschikbaar is (en getoond kan worden) zou dat inderdaad wel een strak plan zijn ja.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Was inderdaad een verkapt 'toon aantal dagen pending' of 'aangevraagd op <datum>' feature request
.
Zo scherp als een voetbal!
mja, in de tijd dat ik zoiets programmeer zou je ook die lijst weg kunnen werken natuurlijk
Intentionally left blank
Dan ga je er wel vanuit dat de lijst niet meer gevuld wordt
Ik ben het eigenlijk wel met crisp eens. Momenteel hebben we heel erg veel tags omdat het nieuw is, dat is over een paar dagen al stukken minder.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
en dan gaat in sommige subfora de tagmogelijkheid aan en begint het feest weer van vorenMueR schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:19:
dat is over een paar dagen al stukken minder.
Doen we die gewoon 1 voor 1Wiethoofd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 20:25:
[...]
en dan gaat in sommige subfora de tagmogelijkheid aan en begint het feest weer van voren
Intentionally left blank
Pagina: 1