Hulp gezocht bij keuze LCD tv.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij zoeken een 32 inch LCD/LED televisie met een mat zwarte omlijsting. Men zou zeggen: vraag dat aan de fabrikant/importeur. Maar die reageren doodleuk met: "please visit our website"!
Dus wie helpt ons verder...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27

FeaR

In GoT we trust

Of je gaat naar de winkel en kijkt daar welke tv's allemaal een mat zwarte omlijsting hebben? Wel erg makkelijk om hier alleen die vraag neer te zetten en op antwoord wachten...

[ Voor 44% gewijzigd door FeaR op 12-02-2010 19:36 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30
kdl32s5500, kdl32s5600, kdl32p5600
Overigens een beetje glans en 50hertz toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR1986 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:31:
Of je gaat naar de winkel en kijkt daar welke tv's allemaal een mat zwarte omlijsting hebben? Wel erg makkelijk om hier alleen die vraag neer te zetten en op antwoord wachten...
Dat is dus een vergelijkbare reactie als "visit our website". We zijn gisteren bij Mediamarkt geweest en hebben daar niet één apparaat gevonden dat hier aan voldeed. En die hebben toch best een ruime sortering.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:30
Stank voor dank eigenlijk dus. Ik geef je televisies die mat zijn met minimaal glans, ik zeg succes met je zoektocht.

kdl32u4000 (oud model)

[ Voor 10% gewijzigd door Deef_K op 12-02-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee Neefdave, sorry voor het misverstand maar dit was geen reactie op jouw post maar op die van FeaR1986!
Ik wilde juist tegenover jou reageren "dank voor het meedenken, maar we zoeken ook nog LED...".

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:27

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:35:
[...]Dat is dus een vergelijkbare reactie als "visit our website". We zijn gisteren bij Mediamarkt geweest en hebben daar niet één apparaat gevonden dat hier aan voldeed. En die hebben toch best een ruime sortering.
Het is gewoon een eerste reactie aangezien je dus niet aangeeft al naar winkels te zijn geweest. En lees voortaan eerst eens dingen als De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid door alvorens je commentaar geeft. Want jij bent hier degene die een niet voldoende TS neer zet...

Overigens had je vraag in LCD, Plasma & Projectie geplaatst moeten worden. Maar na zulke reacties had er al snel een slotje op dit topic gezeten.

[ Voor 11% gewijzigd door FeaR op 12-02-2010 19:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
FeaR1986 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:46:
[...]

Het is gewoon een eerste reactie aangezien je dus niet aangeeft al naar winkels te zijn geweest. En lees voortaan eerst eens dingen als De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid door alvorens je commentaar geeft. Want jij bent hier degene die een niet voldoende TS neer zet...
U bernt kennelijk nogal gauw op uw teentjes getrapt. Maar als er in mijn huis/bedrijf een nieuweling binnenkomt, dan heet ik hem of haar eerst maar eens hartelijk welkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-09 23:35
Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 19:49:
[...]

U bernt kennelijk nogal gauw op uw teentjes getrapt. Maar als er in mijn huis/bedrijf een nieuweling binnenkomt, dan heet ik hem of haar eerst maar eens hartelijk welkom...
Lees even wat die beste man schrijft ;)
Mensen hier kijken niet of je net een dag lid bent, of niet. FeaR1986 meld alleen netjes dat jij in eerste instantie al niet aan de voorwaarden voldoet om een topic te openen hier. Mensen hier willen best helpen, maar eigen inzet ik daarbij wel vereist. Dat jij naar de Mediamarkt bent geweest is leuk, meld je ook niet van te voren. Of waar je allemaal al naar hebt gekeken bijv ;)

Ze doen t het niet om je te pesten, maar om er voor te zorgen dat het gros mensen hier geen vraag baak wordt en iedereen maar makkelijk wat vraagt en wij alles voor je gaan zoeken. Wat eigen inzet is hier eenigste verplichting, dan zijn er genoeg mensen die je voort willen helpen ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik sla misschien wel eens wat stapjes over, toegegeven. Maar natuurlijk hebben we in winkels rondgekeken, fabrikanten benaderd en Kieskeurig.nl bestudeerd. Maar dat vind ik zó vanzelfsprekend, dat het me niet nodig leek om het hier nog eens uitdrukkelijk te vermelden. Maar als ik hier mensen mee gekwetst heb: nogmaals sorry.
Blijft de (hulp)vraag dus nog steeds bestaan...
Pagina: 1