[WiP]Toelatingsopdrachten HKU 3D Animations & VFX (CAV)

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-05 14:42

Intro

Een goedendag (GFX-)Tweakers!

Een aantal van jullie die vaak hangen op GFX zal het misschien wel weten, of misschien ook wel helemaal niet, maar binnenkort (lees: 15 of 16 maart) doe ik mee aan de toelatingsronde van de HKU voor de opleiding 3d Computer Animations & Visual Effects (CAV). Hier hangen een paar opdrachten aan vast die ik moet uitwerken.

Nu lijkt het mij wel aardig om mijn voortgang hier te posten en zo misschien tot nuttige inzichten te komen en dingen te leren. (Zoals natuurlijk bij elke WiP is :)). Misschien leert iemand ook wel iets van mij :D haha :P

De opdrachten
Wat zijn de opdrachten vraagt u? :) Here we go!
  • Opdracht 1 - Motivatiebrief
  • Opdracht 2 - Karakter beschrijving, schets en modellering.
  • Opdracht 3 - 3D uitvoering van het woord VORM
  • Opdracht 4 - Afbeelding van het eerste shot van een film, een suspense film.
Voor de echte liefhebbers van tekst is de PDF hier terug te vinden. PDF-PDF-PDF

Nadere verklaring
De opdrachten waarvan ik mijn voortgang laat zien zijn de laatste 3 :) een motivatiebrief vinden jullie denk ik niet zo interessant :p
Ahum.. en dan nu..
..de aftrap. ENJOY!
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2010/043/9/2/vorm_p1_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/043/a/7/vorm_p2_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2010/043/0/a/vorm_p3_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/043/e/4/vorm_p4_by_Forgotten_Sins.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 10:15

Knaak

It's me, Mario!

Ik heb me ook aangemeld, ben echter de laatste tijd erg druk bezig geweest met een live action film. En nu dus een 3D stage in Amsterdam. Moet nodig eens gaan werken aan de opdrachten.

Misschien dit weekend maar vast beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Voor welke opleiding heb je je aangemeld MOAW? :D

en beginnen! :P hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-07 00:28
Ik heb 1 tip voor je: Think outside the box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nico schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:05:
Voor welke opleiding heb je je aangemeld MOAW? :D

en beginnen! :P hahaha
CAV ofc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-05-2024
Nico, ik vind dat je erg slordig tekent. Ik zou hier echt even aan werken, komt niet echt geweldig over op mij.

Keep it up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-07 08:57
Uhm dit zijn schetsen... Geen finale uitwerkingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

JohnGalt schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 03:42:
Nico, ik vind dat je erg slordig tekent. Ik zou hier echt even aan werken, komt niet echt geweldig over op mij.

Keep it up!
Vaak is een slorige schets beter dan een volledig uitgewerkte tekening. En tenslotte begin je altijd met een schets. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
MOAW schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 14:27:
[...]

Vaak is een slorige schets beter dan een volledig uitgewerkte tekening. En tenslotte begin je altijd met een schets. ;)
Met mijn opmerking, hoewel misschien wat bot, doel ik voornamelijk op de manier van tekenen. Deze komt op mij slordig over, ook voor schetsen. Je zou elke lijn wat netter kunnen plaatsen. Het is goed om hier nu alvast mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
@ Giant87: I know.. daarom is het ook een Work In Progress ;) Anders was het wel een Showcase topic

@ Killzone: Van de ene kant probeer ik het, en van de andere kant probeer ik ook niet té ver van de opdracht af te wijken. Zelf zie ik het wel zitten om het woord vorm om te toveren tot een hoofd. (sort of) (foto 2-rechts-, foto 3-links-), maar van de andere kant wil ik niet té moeilijk denken..snappez-vous?

@ MOAW: Concurrentie? :p hahahaha Was je ook op de open dag? Natuurlijk jij ook veel succes toegewenst in je toelating. Dat we het allebij maar mogen halen!

@ JohnGalt: Nah, no offense :P I can handle it hahaha. Zelf maak ik me niet zo'n zorgen over mijn "stijl van schetsen". Quick 'nd dirty is how I like 'm. (lol) Even serieus dan maar, dit is zeg maar de fase in mijn werk waarin ik ideëen "spui". Ik maak mij niet te druk om hoe ik het op papier zet, als het concept maar enigssinds duidelijk is voor een ander en duidelijk is voor mij. Verder zijn fouten er om te maken en ben ik geen tekengenie (gelukkig is dat laatste absoluut géén vereiste bij deze opleiding!)

Ik kan trouwens wel netter tekenen hoor :) maar dan is het tekenen, niet schetsen... er is wel wat te zien nog in het algemeen tekentopic en op m'n dA in m'n signature ;)

@ Iedereen: Thanks voor de tijd om eventjes te kijken en te reaguren :) Appreciate it!
Vandaag weer verder ;) al ga ik misschien eerst even slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Haha ik zei dat als antwoord op John, sorry. :+ En maak wat je wilt, als je het maar kan onderbouwen en uitleggen bij de jury. :) Meestal kom je de 2 rondes wel door (brief+opdracht), maar het gesprek geeft toch echt de doorslag.

[ Voor 65% gewijzigd door Giant87 op 13-02-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ah ja goeiemoggel xD indeed.. nu ik het teruglees is dat logischer. :) En ik maak me juist het meeste zorgen om de 1ste ronde... (brief + opdracht + portfolio) :P
met nadruk op PORTFOLIO xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
Giant87 schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:09:
Haha ik zei dat als antwoord op John, sorry. :+ En maak wat je wilt, als je het maar kan onderbouwen en uitleggen bij de jury. :) Meestal kom je de 2 rondes wel door (brief+opdracht), maar het gesprek geeft toch echt de doorslag.
Absoluut mee eens! Het gesprek is ontzettend belangrijk. Wees jezelf en verwoord zo goed mogelijk hoe je denkt, ook al is dit niet in lijn met wat er eventueel verwacht wordt. Een goed onderbouwde visie, daar kom je verder mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Nico schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 17:50:
Ah ja goeiemoggel xD indeed.. nu ik het teruglees is dat logischer. :) En ik maak me juist het meeste zorgen om de 1ste ronde... (brief + opdracht + portfolio) :P
met nadruk op PORTFOLIO xD
Ik wilde ooit digital video design doen @HKU nadat ik van het VWO kwam. Ik had geen portfolio en ben toch tot aan het gesprek gekomen. Toen was ik er nog niet helemaal klaar voor..:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
ow koel.. :P das best hip om te horen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Nico schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 16:05:
@ MOAW: Concurrentie? :p hahahaha Was je ook op de open dag? Natuurlijk jij ook veel succes toegewenst in je toelating. Dat we het allebij maar mogen halen!
Ach, concurrentie houd je scherp. Ik moet wel zeggen dat ik die VORM opdracht aardig kut vind, dit terwijl ik met de rest van de opdrachten totaal geen moeite heb. Die karakter opdracht vind ik erg leuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
MOAW schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 23:07:
[...]

Ach, concurrentie houd je scherp. Ik moet wel zeggen dat ik die VORM opdracht aardig kut vind, dit terwijl ik met de rest van de opdrachten totaal geen moeite heb. Die karakter opdracht vind ik erg leuk. :)
Hmm..ik moet zeggen dat die "richtlijn" wel wat heeft bij de VORM opdracht :). De karakter opdracht lijkt me ook wel leuk :P moet nog beginnen aan die he O-)

ondertussen ben ik vrolijk bezig.. morgen weer update :)

[ Voor 3% gewijzigd door Nico op 13-02-2010 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Maakt niet zoveel uit als je van de opdracht afwijkt. Zolang jij met een creatief en origineel iets komt, dat afwijkt, maar je hebt er een goede (!) onderbouwing voor, dan zullen ze daar echt niet mee zitten, integendeel ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Quick update..
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/045/c/c/vorm_p_5_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/045/f/a/vorm_p_6_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/045/8/a/vorm_p_7_by_Forgotten_Sins.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Update!

Zo.. nu heb ik weer tijd gehad na wat gezellige vrije tijd die ik mezelf had toegeschoven :)

Tot dusver iedereen al bedankt voor de reacties!

vorm vervolg
Hier weer wat vooruitgang te zien rond mijn concept voor de "vorm"-opdracht. (Zie OP voor meer info rond de opdrachten als je nu pas binnenvalt :P)

Op papier is te zien waar allemaal aan gedacht is, en waar niet aan gedacht is natuurlijk :+ Qua materialen zit ik er aan te denken om een plexiplaat bij het juiste aanzichtspunt te doen dat de contouren netjes weergeeft.. met een dremeltje erin geëtst, ledjes aan de zijkant... kewl (maar dat is misschien als bonus, mocht ik tijd/zin over hebben?)

Ik wil ook nog het idee opwekken dat het gestapeld is, maar wel wil ik het allemaal laten hangen aan een plaat boven het alles en aan elkaar (waar echt nodig).

Afbeeldingslocatie: http://fc08.deviantart.net/fs71/i/2010/050/a/9/vorm_p_8_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/050/0/a/vorm_p_9_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc09.deviantart.net/fs70/i/2010/050/c/0/vorm_p_10_by_Forgotten_Sins.jpg

en verder?

Tevens heb ik de eerste ideëen neergegooid op papier voor het openingsshot opdrachtje :) Dit komt volgende keer waarschijnlijk wel wat uitgebreider aan bod. ;)

Cheers! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonKing
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-07 14:02
Hey Nico,

Succes met de opdrachten. Je portfolio en opdrachten zijn echt belangrijk. Je moest eens weten
hoeveel mensen worden afgewezen door dat hun portfolio en of opdrachten niet in orde was. Variatie
in werk is heel belangrijk, niet alleen aan komen met elfen of orcs. VEEEEEEEEEEEEEL laten zien. Dingen die je weg zou willen gooien niet doen. Kom niet aan zetten met 1 dummy met je beste werk. Kom aan zetten met 8 dummies met al je schetsen, doedels en wat niet.... schetsen, tekeningen, fotografie van klei modellen die je ooit gekleid hebt, experimenten met licht en schaduw studies. Al dat werk is belangrijk, geeft een goed beeld over je zelf en laat zien dat je niet bang bent om dingen van jezelf te laten zien.
Vorig jaar waren er 2 jongens die echt schitterend tekenwerk lieten zien maar het waren er maar 6 tekeningen of zo en allemaal hetzelfde onderwerp, afgewezen, klaar.

Tijdens het gesprek moet je duidelijk zijn wat je wilt leren en waar je wilt zijn na de HKU. Je moet een goed beeld hebben van de opleiding en de verschillende aspecten binnen de industrie. Kom niet aanzetten dat je 3D wel leuk vindt en dat je bij Pixar wilt werken. Onderbouw het geheel met een bredere kijk op de industrie, het vertellende (narratieve), compositie, belichting en animatie binnen het vak is ook heel belangrijk... zeker op de HKU. Als je zegt dat je alleen wilt modelleren kun je beter naar een grafisch lyceum of iets dergelijks.

Maar goed, ik val volgens mij in herhaling. Oja, voor de presentatie. Een dikke stapel dummies en de foto's van je opdrachten kun je leuk op een foamboard plakken met wat spuidbuslijm. Deze foamboards kun je recht op zetten en zo direct de juryleden een goed beeld van je werk geven... geen gezoek in mappen naar je werk. Je krijgt een halve tafel dus er is genoeg plaats. Ik denk dat je met 1 of 2 foamboards wel klaar bent. Kijk of je zwarte boards kan vinden of maak de witte zwart, staat strakker... wellicht persoonlijk smaak.

Ik denk dat ik een keer of 4 in de toelatings commissie heb gezeten, ik weet hoe het er aan toe gaat -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ha JasonKing,

thanks voor je bijzonder uitgebreide kritiek :) Herrinner je je nog een DM gesprek dat wij al eens hebben gehad hierover?? :P

Hoe is het trouwens nog gegaan met je eindopdracht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonKing
Die kan ik zeker nog voor de geest halen, vandaar de opmerking dat ik in herhaling viel.

Ik ben geslaagd en wel, MA in de pocket. Eindopdracht is niet geworden wat ik wou maar voor de rest wel oke, gelukkig.

Hoe vorder je met je opdrachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Update maar weer

Een goedendag iedereen!!

Het begint naar mijn idee al aardig vorm aan te nemen (haha..leuke woordspeling..)* Nico gaapt

Inmiddels ben ik begonnen aan de opdracht 2, een personage ontwerpen. Tot nu toe 6 pagina's met ideeën waarmee een uiteindelijk verhaal tot stand moet komen. Wegens piraterij mogelijkheden houd ik nog eventjes de daadwerkelijke inhoud van de verhalen voor me :+ Eerst nog wat beter uitwerken voordat iemand het tegenkomt en gaat vernederen door zijn of haar ownage. 8)

Ook heb ik al een eerste opzet gemaakt rond de 4de opdracht. :) (volgt)

Verder ben ik me ook alvast eventjes gaan bekommeren om de algemene verzorging van het uiteindelijke document :) Zei daar iemand: "Titelpagina's" ?

screenshot dan maar
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs70/i/2010/054/5/1/toelating1_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2010/054/4/a/toelating2_by_Forgotten_Sins.jpg

To do's
Hier een lijstje van de voornaamste dingen :)
  • Daadwerkelijke vormgeving woord VORM
  • Beschrijving van karakter en rol etc. beschrijven in 3 alinea's.
  • Uitwerken karakter in klei! (YES KLEIEN! :D:D)
  • Opdracht 4 grotendeels nog 8)7
  • Motivatiebrief goed uitwerken

FF reaguren
@ Killzone: Ervaringsexpert? :o Of common sense? :+

@JasonKing: Thank you voor alle advies en dit wordt zeer zeker gewaardeerd en meegenomen. :) Dat van die borden is wel een leuke.. Zelf wilde ik de opdrachten eigenlijk ook meenemen :+
Voor al mijn digitale werk maak ik een eenvoudige doch extreem overzichtelijke HTML/Flash/... site die gewoon vanaf de voor mij beschikbaar gestelde mac draait (beschikbaar gesteld door een van de HKU studenten aan de KMT.. hulde aan hem _/-\o_ ) Natuurlijk mijn dummies (iets meer dan 1 ofzo -O- ). En verder moet ik nog beslissen wat 't allemaal gaat worden O-)

komt goed? hahaha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Update 3.5

Dag GFX tweakers :) ,

Het is alweer een week geleden sinds de vorige update rondom mijn toelatingsopdracht. Ditmaal is character design aan de beurt. Vorige week kon ik hier niet zo heel veel over posten aangezien het allemaal nog in de "denkfase" zat voor mij. Nu is het een en ander al grafisch vorm aan het krijgen en beginnen mijn handen te jeuken om aan de slag te gaan met klei om mijn personage vorm te geven.

Heeft iemand hierover toevallig tips? Ik ben van plan om het mee te nemen naar de toelatingsdag, maar dan is het bakken van de klei probably wel slim... OF juist niet?

Ondertussen ook al wat stappen verder met het in elkaar draaien van de motivatiebrief, en hier en daar wat praten met mensen over portfolio's, toelatingen, toelatingsgesprekken etc. Langzamerhand beginnen wat zenuwen op de kop op te steken, maar dit is nog allemaal goed in de hand te houden :P

Verder is een enorme last van mijn rug af! Mijn profielwerkstuk is zodanig goed genoeg gemaakt dat ik op een voldoende uitkom met mijn combinatiecijfer van Maatschappijleer en het Profielwerkstuk. Laat ik het zo zeggen, er komt een 6 te staan O-) 7(8)7 Hier hoef ik dus geen tijd meer in te stoppen, des te meer tijd voor mijn "belangrijkere" werk.

Eventjes een statistiek voor wie het interesseert: Aantal pagina's tot dusver; 27. (incl. voorbladen)

foto'tjes maar weer
Afbeeldingslocatie: http://fc05.deviantart.net/fs71/i/2010/061/f/a/character_upload2_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs70/i/2010/061/6/3/character_upload1_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc00.deviantart.net/fs71/i/2010/061/0/5/character_upload3_by_Forgotten_Sins.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
Nico schreef op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:06:
@ Killzone: Ervaringsexpert? :o Of common sense? :+
Op het moment doe ik Communication & Media Design Jaar 2 op de HRO. Zit niet heel erg in dezelfde richting maar qua beoordelen komt het in de gehele branch wel aardig overeen.

Het punt is dat je weet wat je doet, en ook weet te onderbouwen wat je doet en wat je gemaakt hebt. Kan je dat niet, dan is het onvoldoende. Hou jij je niet helemaal aan de opdracht maar heb je wel een goede motivatie hiervoor en heb je hier bewust over nagedacht, dan is dat niet erg. Zolang jij zorg en aandacht aan je werk besteed, en je alles goed weet te onderbouwen, dan kom je een heel eind ;) . Natuurlijk moet je wel iets creatiefs maken en bepaalde talenten hebben, maar als je deze hebt en je kan niet onderbouwen waarmee je bezig bent, dan kom je alsnog nergens.

Stel jezelf dus continue de vraag: Waarom?
Waarom doe ik het zo?
Waarom maak ik het van dit materiaal en niet van dat?
Waarom doe ik het niet zo?
Waarom... etc ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Quick update
MAIL!
dinsdag 16 maart ben ik aan de beurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnGalt
Nico schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 12:19:
Quick update
MAIL!
dinsdag 16 maart ben ik aan de beurt :)
Nico, die laatste twee tekeningen die je post zijn erg goed. Dit is precies wat ik in mijn vorige posts bedoelde met `slordig` tekenen, ook voor schetsen. Hoewel die laatste twee ook schetsen zijn, komen ze overtuigend over, aangezien je de lijnen veel duidelijker en netter zet. Daarnaast zijn het ook gewoon goede tekeningen, ze laten zien wat je kunt.

Veel succes binnenkort! laat even weten of je het gehaald hebt. Wat ook leuk zou zijn is als je een overview maakt van wat je precies laat zien, in een soort van final posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Materialen!

Zo, vandaag eens naar de stad geweest (leve koopzondag!). Daar eventjes wat benodigdheden gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://i920.photobucket.com/albums/ad47/mcvirus1991/DSC_4133-1.jpg?t=1267975592

Verder heb ik inmiddels mijn motivatiebrief af ;) Nu nog wat tekeningen voor het personage afmaken en dan kan ik aan het kleien gaan.
reactie
@JohnGalt: Haha dankje :) Er komt zeker een final post met overview, daarbij zal ik nog wel foto maken op de toelatingsdag zelf.

@Killzone: Als ex-vwo student ben ik doodgegooid met dat ik altijd alles moet kunnen onderbouwen :) komt denk ik wel goed hoop ik zo xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

weer verder

Zo.. Inmiddels naar de stad geweest waar de CIVO (kunstspullenwinkel ofzo xD) NIET open was.. De pipoos gelukkig wel.. (off-topic: is dat eigenlijk bekend in heel NL? of alleen hier in EHV? :P)

Afgelopen nacht kreeg ik dikke inspiratie en ben ik maar meteen begonnen toen ik de tekeningen af had. Enige nadeel, ik had niet het juiste gereedschap :o alleen maar mijn handen. Dus ik ben vandaag nóg maar eens naar de stad geweest, weer naar pipoos, en daar maar eventjes wat tools gehaald :)

Enjoy the pictures ;)
foto's
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2010/067/b/5/klei_2_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/067/c/0/klei_1_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2010/067/a/7/character_upload_5_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/067/9/c/character_upload_4_by_Forgotten_Sins.jpg
Verder?
Vandaag verder gaan met het klei model. Afgelopen nacht heb ik het voor de zekerheid in een vochtige handdoek gedaan omdat ik géén klei expert ben :-| Ik wilde er zeker van zijn dat ik vandaag het nog zou kunnen bewerken :P Niet dat het al meteen hard was geworden ;)

Hopelijk krijg ik het vandaag af. Anders komt/moet dat morgen :)

Nu dus eventjes wat mensen ombrengen op CoD 4 en daarna weer verder :D

Thanks voor het lezen en laat wat commentaar/tips achter als je zin hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

klei klei klei en...meer klei

Zo.. de klei opdracht is zo goed als klaar :) nog wat laatste "texture" toevoegen, maar dit kan gedurende week nog wel. Voor de vereiste foto's is het zo goed genoeg :)

Foto's dan maar?
Pica pica!
Afbeeldingslocatie: http://fc01.deviantart.net/fs71/i/2010/067/a/7/character_upload_5_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs70/i/2010/067/9/c/character_upload_4_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc04.deviantart.net/fs71/i/2010/067/b/5/klei_2_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/067/c/0/klei_1_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/069/3/9/klei_6_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc06.deviantart.net/fs71/i/2010/069/e/6/klei_5_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2010/069/1/4/klei_4_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://fc02.deviantart.net/fs71/i/2010/069/5/e/Klei_3_by_Forgotten_Sins.jpg

Ik moet 3 foto's meenemen, waarschijnlijk worden het de volgende 3 (hierboven groter al te zien):
Afbeeldingslocatie: http://th02.deviantart.net/fs71/300W/i/2010/069/3/9/klei_6_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://th02.deviantart.net/fs71/300W/i/2010/069/5/e/Klei_3_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://th03.deviantart.net/fs71/300W/i/2010/069/1/4/klei_4_by_Forgotten_Sins.jpg
Afsluitert
/me gaat weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ziet er netjes uit! Ik heb helaas mijn intake naar juni moeten verplaatsen omdat ik simpelweg geen tijd heb voor de opdrachten, hopelijk binnenkort meer tijd. :)

Succes met je toelating iig, maar dat zal wel goed komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Ha MOAW,

zonde dat je je toelating moet verplaatsen :o Hopelijk zien ze dat in juni niet als iets "tegen" je. Lijkt me dat ze je al wel ingedeeld hadden als je het pas zo recent hebt laten verplaatsen. ;) Maargoed, we gaan maar niet van zulke negatieve dingen uit. Thank you voor je positieve commentaar op mijn werk :) I hope it will be sufficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giant87
Hmm ik zou nog een kuiltje in de pupil maken denk ik. Nu lijkt er iets te missen (kijk richting?). Wel heel erg netjes verder! Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/2qlvdp0.jpg

Al ben ik niet helemaal overtuigd van die foto tegen het licht in. Ik zou er nog 1 van voren maken, zoals je tekening.

[ Voor 15% gewijzigd door Giant87 op 11-03-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
:) misschien dat ik nog wat aan de ogen doe ;) Eerst de laatste loodjes nog afleggen met de rest. Die foto moet ik eventjes afgedrukt zien om er echt mijn definitieve keuze uit te maken ;) Laat er een aantal afdrukken en dan komt 't vast allemaal wel goed :P hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Almost there

Zo dames en heren,

vandaag ben ik in Hilversum geweest voor de toelatingsdag. Om kort maar krachtig te zijn, door de eerste ronde heen gekomen en dus mocht ik in gesprek. Gesprek verliep naar mijn idee zeer positief!!

Vanavond update ik nog wel wat groter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonKing
Goed om te horen dat het goed verliep =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

De "hoe zag alles eruit" update.

Afbeeldingslocatie: http://th01.deviantart.net/fs70/300W/i/2010/077/a/c/Toelatingsdag_HKU_1_by_Forgotten_Sins.jpg
Afbeeldingslocatie: http://th00.deviantart.net/fs71/300W/i/2010/077/4/a/Toelatingsdag_HKU_2_by_Forgotten_Sins.jpg

Zo dus :)

P.s. Wel even klikken he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico

Laatste afsluiterrrrrr

Mensen... IK BEN TOEGELATEN!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Gefeliciteerd dan maar he!! :)

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:19
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Laatst online: 28-04-2021
Gefliesteerd :)
enne, TAART! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
thanks 8)

enne,

Afbeeldingslocatie: http://www.jacobs.banket.nl/page/images/Vruchtentaart+%28Z%29+Groot.jpg

pak een stuk zou ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dean
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-12-2020

Mr. Dean

Signature

Gefeliciteerd! ;)

Ik pak het stuk hier recht vooraan, twéé aardbijen, één kiwi en twee keer een half stukje banaan. Kersen laat ik maar liggen, houd ik niet zo van. Maar bedankt voor de taart :)

[ Voor 84% gewijzigd door Mr. Dean op 10-04-2010 17:36 ]

Ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-06 16:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ah, gefeliciteerd!

Heb je nog alles op één tafel moeten proppen zeg! Maargoed dat je veel had dat al in presentatie rechtop kon staan. Mooi werk!

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Van harte gefeliciteerd!!!
Ik zal de kersen voor mijn rekening nemen ;)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Dark Blue schreef op zondag 11 april 2010 @ 21:37:
Ah, gefeliciteerd!

Heb je nog alles op één tafel moeten proppen zeg! Maargoed dat je veel had dat al in presentatie rechtop kon staan. Mooi werk!
Ja en blijkbaar was het de bedoeling dat we minder dan een hele tafel zouden gebruiken :> Maar we waren al met best veel mensen die net wat meer ruimte hadden ingenomen, dus heb ik er maar een extra tafel neergezet :Y)
(ik heb nog ergens opgevangen dat mijn werk 't meest opvallend was in de ruimte 7(8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:56

D-rez

dexels

MAAR! Zegt dat iet over de kwaliteit van jouw werk, of over die van je conculega's?
j/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasonKing
Gefeliciteerd =D Goed bezig -)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Vandaag had ik toelatings dag @ de HKU. Ben helaas echt te moe op dit moment om wat te uploaden, maar dat zal ik morgen zeker doen.

Ik ben tot het gesprek gekomen en het gesprek ging mij prima af, geen enkele vraag waar ik moeite mee had. Nu maar afwachten. Tevens ook gisteren stage presentatie gehouden en deze was voldoende, ik ben dus iig geslaagd voor mijn MBO4 media vormgeving. :)

Hopelijk tot volgend jaar Nico. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno-Acid
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-07 16:59
Yep ik had 8 Juni ook het toelatingsexamen! Man wat was ik die dag zenuwachtig en vermoeid, heb in geen jaren zo iets gevoeld! Ik vond het gesprek wel wat moeilijk vanwege mijn zenuwen, was ook de tweede van CAV, ik had zoveel meer willen vertellen maar de zenuwen werkten een beetje tegen. Maar ik heb vertrouwen dat ze door hadden dat ik deze opleiding echt verschrikkelijk graag wil doen :) Nu is het drie hellish weken wachten op de uitslag! O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Zowel MOAW als Inferno-Acid, van harte gefeliciteerd met het behalen van de gespreksronden! Ik hoop voor jullie dat jullie gevoel het juiste gevoel is :)

@ beiden; nog een kleine sneak peak naar het werk dat is verzet voor de toelating? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno-Acid
Nico schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 15:38:
Zowel MOAW als Inferno-Acid, van harte gefeliciteerd met het behalen van de gespreksronden! Ik hoop voor jullie dat jullie gevoel het juiste gevoel is :)

@ beiden; nog een kleine sneak peak naar het werk dat is verzet voor de toelating? :P
Yea ik hoop het ook! Heb er vertrouwen in :) Ik wil niks liever als op deze opleiding terecht komen :) Kan echt niks beters verzinnen! Zenuwen, bah! :P

Afbeeldingslocatie: http://img251.imageshack.us/img251/8462/photo2b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img99.imageshack.us/img99/5387/photoog.jpg

Dat is het character model wat ik heb ingeleverd :) ( geen zorgen, deze foto's heb ik even snel voor jou gemaakt ;) ) Hij is maar zes of zeven centimeter hoog :) Was wel erg leuk om te doen:D

[ Voor 17% gewijzigd door Inferno-Acid op 11-06-2010 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluefall
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:22
Die ziet er leuk uit zeg!

"On a stiek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Inferno-Acid schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 12:20:
Yep ik had 8 Juni ook het toelatingsexamen! Man wat was ik die dag zenuwachtig en vermoeid, heb in geen jaren zo iets gevoeld! Ik vond het gesprek wel wat moeilijk vanwege mijn zenuwen, was ook de tweede van CAV, ik had zoveel meer willen vertellen maar de zenuwen werkten een beetje tegen. Maar ik heb vertrouwen dat ze door hadden dat ik deze opleiding echt verschrikkelijk graag wil doen :) Nu is het drie hellish weken wachten op de uitslag! O_O
Haha, wat toevallig zeg. Ik ben leo :P Wist niet dat je ook op tweakers een account had.

Ik zal zsm wat posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
Inferno-Acid schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 17:32:
[...]

Yea ik hoop het ook! Heb er vertrouwen in :) Ik wil niks liever als op deze opleiding terecht komen :) Kan echt niks beters verzinnen! Zenuwen, bah! :P

[afbeelding]
[afbeelding]

Dat is het character model wat ik heb ingeleverd :) ( geen zorgen, deze foto's heb ik even snel voor jou gemaakt ;) ) Hij is maar zes of zeven centimeter hoog :) Was wel erg leuk om te doen:D
Cool 8) lekker cartoony stijl als je het mij vraagt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno-Acid
Nico schreef op zondag 13 juni 2010 @ 16:33:
[...]

Cool 8) lekker cartoony stijl als je het mij vraagt ;)
Nou ik ben door! :D Damn, vette shit! :D Nou tot volgend jaar dan maar Nico! ;) En jij dan Leo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Ik ben ook aangenomen! :D Afgelopen tijd geen kans gehad om de mail te checken en dan opeens dit bericht, super!

Edit: Owja, tot volgend jaar allemaal :D

[ Voor 16% gewijzigd door Knaak op 30-06-2010 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inferno-Acid
Geweldig, legendarisch threadje is dit als je het mij vraagt ;) Tot volgend jaar dan nico en leo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico
@ Inferno-Acid & MOAW; GEFELICITEEEEEERD!!!!
Zullen we onderling anders even via DM wat dingen uitwisselen als facebook ofzo? :) Alvast gezelligheid haha
Pagina: 1