Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
allo,

enkele weken geleden heb ik een een geheugenkaartje aangeschaft voor mijn LG GW 300. Hen hem erin gedaan en de telefoon herkent de geheugenkaart. Heb de geheugenkaart ook gelijk geformatteerd en bij opties 'massaopslag' geselecteerd als data-opslag. Nu komt echter het probleem: als ik mijn telefoon vervolgens aansluit op de pc via het meegeleverde usbkabeltje krijg ik een windows scherm dat er nieuwe hardware is gevonden. Het lukt mij echter niet om de hardware te installeren, waardoor ik dus ook geen muziek enzo op mijn geheugenkaart kan zetten. Er zat geen cd met drivers of iets dergelijks bijgeleverd en alles wat ik tot nu toe op google vind biedt ook geen uitkomst. Wie weet hoe ik ervoor kan zorgen dat ik wél muziek op mijn geheugenkaart krijg? Ik heb echt dringend muziek nodig op die saaie weg naar school. :P

Alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Een USB MicroSD kaart lezer is wellicht voor jou de beste oplossing. Aangezien LG altijd dramatische software meelevert kun je dat denk ik het beste doen.

Die lezertjes zijn in reguliere winkels zo rond de 5 a 10 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wist niet dat dat bestond zeg!:O Maar dat is denk ik de beste oplossing want de software van lg die ik downloade in inderdaad crap. Morgen gelijk halen dan maar, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik zou gewoon even LG opbellen. Die moeten jou toch wel kunnen helpen?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nickalicious schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:43:
Een USB MicroSD kaart lezer is wellicht voor jou de beste oplossing. Aangezien LG altijd dramatische software meelevert kun je dat denk ik het beste doen.

Die lezertjes zijn in reguliere winkels zo rond de 5 a 10 euro.
Heb inmiddels deze reader aangeschaft:
Afbeeldingslocatie: http://www.memoryshop.nl/images/product/87128/sandisk-mobilemate-duo-micro.jpg

Heb alleen geen idee waar ik nou de geheugenkaart in moet doen. In de adapter en dan in de reader en vervolgens via usb aansluiting op pc aansluiten? Kortom: hoe werkt zo'n reader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-08 15:54
brutekracht schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:56 (aangepast):
[...]

Heb alleen geen idee waar ik nou de geheugenkaart in moet doen. In de adapter en dan in de reader en vervolgens via usb aansluiting op pc aansluiten? Kortom: zo werkt zo'n reader!
al eens geprobeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Japidoff op 13-02-2010 20:04 ]

gang is alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja wel geprobeerd, maar niet succesvol. Kan die adapter namelijk in geen mogelijkheid aansluiten op die reader

Edit: kan wel het geheugenkaartje in de reader doen en die reader vervolgens aansluiten op computer via usb. Dan krijg ik het windows scherm nieuwe hardware gevonden. Heb alleen geen idee hoe ik dat moet installeren. Er is geen cd'tje met drivers bijgelverd en ik dacht dat een usb-stick (want het is toch eigenlijk een soort van usb stick) helemaal geen installatie nodig heeft om goed te werken? :/

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2010 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee?
Pagina: 1