Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey luitjes , heb nu een weekje of 4 de N900 in mijn bezit (na 3 maanden wachten),WOW superphone. Ook nog mijn eerste "smart" phone als ik 'm zo mag noemen.Dus ben er zeer blij mee. Op 1 dood pixeltje na is ie perfect tot nu toe.

Nu even als groot voetbalfan een vraagje;
Zit er al iets aan te komen om bijv. via Kmplayer/worldTV straks ergens het WK Voetbal te kunnen bekijken?
Nu zitten er al best veel zenders op , ook sportzenders waarvan helaas een heel groot deel gewoon niet afspeeld.Ook uitzendinggemist en wathebikgemist e.d. werken helaas allemaal niet(en bij die #%@* Iphone doet dat het gewoon wel ! )
Ik werk zelf zeer onregelmatig en met die vreemde wk uitzendtijden wil ik straks natuurlijk zomin mogelijk missen.
Heb al flink wat gespeurd en gegoogled maar kan alleen uitvinden dat er nog niet veel beschikbaar is.
En dat er alleen op ned 2 word uitgezonden met het wk, waarbij eventueel streamen nog niet bekend is gemaakt.

bvd gr. Wernie 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 14:30

RV

®

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 17:45:
Hey luitjes , heb nu een weekje of 4 de N900 in mijn bezit (na 3 maanden wachten),WOW superphone. Ook nog mijn eerste "smart" phone als ik 'm zo mag noemen.Dus ben er zeer blij mee. Op 1 dood pixeltje na is ie perfect tot nu toe.

Nu even als groot voetbalfan een vraagje;
Zit er al iets aan te komen om bijv. via Kmplayer/worldTV straks ergens het WK Voetbal te kunnen bekijken?
Nu zitten er al best veel zenders op , ook sportzenders waarvan helaas een heel groot deel gewoon niet afspeeld.Ook uitzendinggemist en wathebikgemist e.d. werken helaas allemaal niet(en bij die #%@* Iphone doet dat het gewoon wel ! )
Ik werk zelf zeer onregelmatig en met die vreemde wk uitzendtijden wil ik straks natuurlijk zomin mogelijk missen.
Heb al flink wat gespeurd en gegoogled maar kan alleen uitvinden dat er nog niet veel beschikbaar is.
En dat er alleen op ned 2 word uitgezonden met het wk, waarbij eventueel streamen nog niet bekend is gemaakt.

bvd gr. Wernie 8)7
De N900 heeft een nieuw besturingssysteem (Maemo) en je hebt een grote kans dat er daarom nog geen werkende applicaties zijn voor die livestreams...zeker weet ik het ook niet. Je kan misschien nog kijken op de site van Fifa, de site van Nokia, site van Maemo, site van NOS enz.

[ Voor 37% gewijzigd door RV op 12-02-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkey1802
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-08 23:14
Uitzending gemist werkt wel op de N900 mbv Kmplayer en een greasemonkey script. Zoek maar eens in het N900 topic.
Kmplayer kan gewoon livestreams afspelen. Er zullen tegen die tijd waarschijnlijk wel illegale livestreams te vinden zijn. Net zoals er illegale eredivisie live streams zijn.

En wie weet kan de N900 browser tegen die tijd wel gewoon uitzending gemist en eredivisie live streams afspelen.