Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje. Ik ben al zeker een dag bezig met dit probleem en ik kan er maar niet uitkomen.
Ik heb een Edit view welke gebind is aan een eenkel Store model. Store bevat meerdere models en properties.
zoals Store.Address Address is een simpel Object met properties als strings en ints. In store zit ook een Object genaamd ElectronicAddresses dit object is een zelfgemaakte List van ElectronicAddress objecten.
Nu heb ik in mijn view een foreach zoals hieronder
in Model zit ElectronicAddresses
Op het moment dat ik op submit klik doe ik een post naar de server en haal ik de FormCollection op en nu is mijn vraag hoe kan ik die Electronic addresses binden door middel van een TryUpdateModel
Ik heb een vraagje. Ik ben al zeker een dag bezig met dit probleem en ik kan er maar niet uitkomen.
Ik heb een Edit view welke gebind is aan een eenkel Store model. Store bevat meerdere models en properties.
zoals Store.Address Address is een simpel Object met properties als strings en ints. In store zit ook een Object genaamd ElectronicAddresses dit object is een zelfgemaakte List van ElectronicAddress objecten.
Nu heb ik in mijn view een foreach zoals hieronder
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <table> <tr> <th>Type</th> <th>Adres</th> </tr> <% foreach (ElectronicAddress address in Model) { %> <tr> <%= Html.Hidden("ElectronicAddresses[" + address.ElectronicAddressID + "].ElectronicAddressID", address.ElectronicAddressID) %> <td><%= Html.TextBox("ElectronicAddresses[" + address.ElectronicAddressID + "].ElectronicAddressType",address.ElectronicAddressType.TypeName) %></td> <td><%= Html.TextBox("ElectronicAddresses[" + address.ElectronicAddressID + "].Address",address.Address) %></td> </tr> <% } %> </table> |
in Model zit ElectronicAddresses
Op het moment dat ik op submit klik doe ik een post naar de server en haal ik de FormCollection op en nu is mijn vraag hoe kan ik die Electronic addresses binden door middel van een TryUpdateModel