Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-09 23:07
Hallo,

Ik heb een groot probleem met GTA IV. Ik heb deze game gekregen voor mijn verjaardag, hij is helemaal officieel met werkende sleutel. Alleen wordt bij gta IV mijn beeld niet goed ingeladen. Als ik bijvoorbeeld in een auto zit kan ik de wielen van binnenin zien draaien. Ik heb al een videokaart update gedaan.

Verder loopt de game ook nog wel eens vast. Ik weet wel dat hier patches voor zijn maar in welke volgorde moet ik die installeren of is één installatie van patch 1.0.04 genoeg.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Even verplaatst naar Spielerij - Problemen & Vragen gezien het een vraag/probleem betreft.

Trouwens is het wel handig te vermelden wat je settings zijn, welke videokaart je hebt ed. :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het goed is zijn die patches gewoon incrementeel. Dus de laatste installeren en dan moet het werken (en zoniet, dan zal de patch vast wel eisen dat je eerst de oudere installeert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Okee, ik heb al mijn settings ingevoerd in mijn profiel. Volgens mij kun jij die dan ook zien ofniet?
Ik zal in ieder geval de laatste patch eens installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Heb ondertussen al een stuk minder problemen met GTA IV.

Heb er een paar cracks tussengezet, toen wou die het niet doen. Toen heb ik de originele bestanden weer in de installatie map gezet en toen deed die het een stuk beter :)
Beetje vaag verhaal maarja mijn probleem is in ieder geval opgelost