goeiedag ik heb een vraagje, ik wil graag mijn satellietontvanger aansluiten op mijn receiver zodat ik gebruik kan maken van de upscale functie. Mijn satellietontvanger heeft echter alleen een scartuitgang, mijn receiver heeft deze niet, dus heb ik deze met rca kabels naar mijn receiver aangesloten vanaf de scartuitgang van mijn satellietontvanger.
Ik wil nu het analoge signaal van mijn satelliet via hdmi naar mijn tv sturen. Ik krijg echter geen beeld, wel geluid.
Ik heb de rca kabels aangesloten op de cbl/sat ingang op mijn receiver.
Ik wil dus kortgezegd mijn cbl/sat input doorsturen naar de hdmi out op m'n receiver, is dit mogelijk?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, verder dan dit reikt mijn kennis hierover niet, en ik word ook niet echt veel wijzer van t instructieboek van mijn receiver..
Alvast bedankt!!
Ik wil nu het analoge signaal van mijn satelliet via hdmi naar mijn tv sturen. Ik krijg echter geen beeld, wel geluid.
Ik heb de rca kabels aangesloten op de cbl/sat ingang op mijn receiver.
Ik wil dus kortgezegd mijn cbl/sat input doorsturen naar de hdmi out op m'n receiver, is dit mogelijk?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen, verder dan dit reikt mijn kennis hierover niet, en ik word ook niet echt veel wijzer van t instructieboek van mijn receiver..
Alvast bedankt!!