Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Wel Net werk, geen Internet

Pagina: 1
Acties:

• jeroenamsterdam
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 12-02-2010
Boven heb ik 3 laptops en een PC die zonder problemen contact met elkaar kunnen maken via een Sitecom WL-351 Wireless Gigabit Router 300N X3.

Deze router staat beneden aan een ADSL modem vast die via een splitter weer vast zit aan de wandcontactdoos.
Het huisnetwerk is er dus... Maar er is geen Internet...
Volgens KPN is er wel een signaal (telefoon werkt ook trouwens).

Wat doe ik verkeerd?

• tisloafp
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:03
Wat meer informatie zou wel handig zijn. Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Kun je wel verbinding krijgen als je een pc rechtstreeks aan het modem hangt? Dus zonder de router.

• jeroenamsterdam
Nee dat lukt ook niet...
Ik heb wel een beltoon.... (vanuit de telefoon)

• Big Womly
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:14

Big Womly

Live forever, or die trying

PC rechtstreeks op internet al geprobeerd?
Router correct geconfigureerd?

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• jeroenamsterdam
De router is zeker goed... 100%
PC rechtstreeks op de modem wel geprobeerd maar ook geen internet

• amx
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 20-08 07:34
welke modem heb je precies van KPN?
misschien DHCP probleempje op beide routers ingesteld?

• vinniel83
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 08-09-2015
Kun je via een PC op het modem inloggen om te kijken of je een DSL signaal hebt? Brand het DSL lampje van je modem?

• XyS
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 12-08 22:25

XyS

0.o.O

Had kpn ook ingelogd op de router of puur het signaal gecontroleerd?
En idd brand het dsl lampje op de router?

• vincedd
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 20-08 12:40
zelf al een pc direct op het modem aangesloten?ik zou dat eerst doen.dan kan je zien of de pc wel het internet bereikt.als dat goed werkt,daarna je router eraan hangen en een pc bedraad(weet niet of je draadloos werkt) laten kijken of dat wel werkt.gewoon een stukje bij beetje dingen uitsluiten
Pagina: 1

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Gamescom 2019

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True