Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:52
Beste Tweakers,

Ik zou graag willen weten of jullie de drivers hebben van de Magic Mouse voor Windows XP die zouden erzijn alleen ben ik er nog niet in geslaagd om ze te vinden vanwege dat de link die in bijna elke website staat een dode link is dus nu de vraag hebben jullie misschien een idee hoe ik dit kan oplossen.

Groetjes Nick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google eventjes op de termen "Boot Camp 3.1". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 21:09
nicdew77 begrijpt het allemaal niet helemaal. Hoe het hier werkt enzo, ook getuige zijn postgeschiendenis.

En daar kun je de volgende keer beter een topicreport voor aanmaken

[ Voor 27% gewijzigd door Daedalus op 14-02-2010 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi nicdew77, welkom op GoT :)

Zoals je wellicht weet, verwachten we hier enige mate van eigen inzet. Als je bijvoorbeeld zoekt naar magic mouse windows xp. De eerste hit is Get Apple’s MultiTouch Magic Mouse To Work on Windows. Daar staan instructies hoe je de Magic Mouse onder Windows aan de praat kunt krijgen. De links die daar staan zijn v.z.i.w. actief.

Dit topic gaat op slot, omdat het antwoord op je vraag redelijk eenvoudig is te vinden. Mocht je er niet uitkomen dan mag je een nieuw topic openen. Vermeld dan wel duidelijk wat het probleem is, wat je systeemconfiguratie is, waar je naar gezocht hebt, wat je gevonden hebt, wat je hebt geprobeerd en wat en waarom het niet werkte.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.