Hallo allemaal, hopelijk heeft iemand een oplossing. Mijn broer heeft vorig jaar een laptop gekocht bij paradigit. Een Asus G50VT-EX106C, maar nu start hij niet meer op. Als je de laptop aanzet komt het Asus Republic of gamers logo in beeld maar daar blijft die dan hange. hij gaat niet meer verder naar het opstarten van Windows 7. ik heb dus ook geprobeerd om via F8 in te drukken bij de windows in veilige modus starten optie te komen. maar hij reageert ook niet meer op F8. ik kan nog wel in BIOS komen en vanuit daar heb ik ook geprobeerd om de laptop op te starten met de windows installatie CD en daar reageert die ook al niet op. hij doet dus vrijwel niks. ik kan alleen naar de BIOS gaan. Ik heb daarom paradigit opgebeld maar hij zei meteen dat ik hem maar naar hun toe moest brengen en dat er dan koste aan verbonden zijn. verder had die vent niks zinnigs te zeggen. Mijn broer heeft er wel 2 jaar zorgeloos genieten bij gekocht. maar een software probleem valt dus buiten die garantie. Ik wil nu dus weten of het wel een software probleem is en of ik het misschien ook zelf op kan lossen. heeft iemand misschien een idee? alvast bedankt.
Je zult eerst moeten testen of het een hardware of software probleem is. Werkt een Knoppix of BartPE Live CD?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kan je CAPSLOCK/andere lock nog wel aanzetten? Zo ja, weet je dat hij niet vast of in een loop zit.
het is nu opgelost, bedankt voor de reacties. ik heb de accu er een keer uitgehaalt en opnieuw ingestopt en toen deed hij het ineens weer. wel raar want hij had wel stroom. maar gelukkig is het opgelost.