Toon posts:

230003052842 ???

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
AMD-K7550MTR51B A
230003052842

Dit staat er op de zijkant van mijn processor, ik was er al achter (correct me if i'm wrong) dat 00 staat voor 2000 en dat 03 staat voor week 3.

Wat is nu de rest? Kan ik hieraan ook aflezen hoe snel mijn cache is? Enzo ja hoe dan?

Ik heb verschillende utilities gebruikt, maar geen van alle konden mij zeggen hoe snel mijn cache is.

Erwin aka BorisGnarf

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:43
Kan niet, alleen als je hem openbreekt kun je zien hoe snel je cache is en wat voor core je hebt. Je kunt alleen buiten zien van welke week hij is en (geloof ik) en of hij 0,25 of 0,18 micron is.

Verwijderd

die "losse A" staat dacht ik voor 0.18 micron

Verwijderd

kijk hier eens iedereen...

http://mist.co.uk/k7core/Results.html kies hier je CPU en kijk door de tabel...

http://mist.co.uk/k7core/Sn.html kijk hier voor een uitleg...

Cronik out!

Verwijderd

Ik heb net zelf effe voor je gekeken, en kans bestaat dat je zelfs een 750 core hebt.... en zowiezo .18 microns... DAMM! Lucky bastard!

Mijn K7-500 week 46 microns .25 heb ik standaard op 1.6 Volts naar 750 Mhz geklokt m.b.v. FreeSpeed Pro... :7

Om het ZEKER te weten, inderdaad je K7 open breken, VOORZICHTIG A.U.B. ;) en aan de achterkant (heatsink kant) staat inderdaad je Core op de Chip zelf... this is the only way!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan mijn processor omruilen voor een nieuwe processor van week 07 (van 2000).

Heeft dit zin?

Bestaat er een kans dat de core-speed lager is dan wat ik nu heb??

Ik kan ze natuurlijk openslopen, maar krijg ik ze dan ook weer fatsoenlijk in elkaar? De processor die overblijft moet weer in een andere pc!

Erwin

Verwijderd

het is zo simpel
dit is er een met een 550 core
AMD-K7550MTR51B A
AMD K7 550 rest weet ik niet
de cash moet je aflezen van de cash chips die zitten er naast de cpu
deel 1000/cash snelheid (4 ns 4.1 3.6 3 3.5 what aver) en dan maal 2 dat is de max wat je cash volgens het boekje aan kan
Pagina: 1