Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-09 13:34
Hallo allemaal,

Wanneer ik met mijn Nokia E71 de grens over ga wordt data roaming uitgeschakeld. Als ik nu toch ook in het buitenland wil dat mijn mail blijft syncen hoe kan ik dit dan handmatig inschakelen?

Telefonisch contact met KPN en Nokia, en het surfen op Google leverde helaas niets op.

[ Voor 17% gewijzigd door densoN op 16-02-2010 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Door de handleiding misschien te lezen? Of te Googlen? En wordt hier toch wel van je verwacht dat je zelf wat vooronderzoek doet (zie ook de FAQ regels).

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Wat een advies van een consultant, vind jij het antwoord in een van beide? ik niet n.l.
Veel hebben het over handmatig een netwerk selecteren, maar dit gebeurd automatisch en werkt gewoon. Data wordt echter uitgeschakeld, en mijn vraag is hoe ik dit gedeelte weer inschakel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Als IT'er weet je toch zelf ook dat op forums FAQ gelden? En in de FAQ hier geldt dat je moet aangeven wat je zelf al hebt ondernomen mbt je vraagstelling. En in je openingspost staat niks van dat alles.
Dus mijn advies is terecht, omdat ik (en anderen) niet helderziend ben (zijn) en ook niet kan ruiken wat je zelf al heb gedaan.

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Als je een consultant wilt waarom ben je dan niet even naar Nokia? Dan heb je gegarandeerd een echte consultant alleen kost het je dan wel een x bedrag per minuut, maargoed je moet er wat voor over hebben niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-07 19:44
*weg* Daar hebben we topicreports voor uitgevonden.

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 14-02-2010 16:26 ]

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
Nickalicious schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 18:51:
Als je een consultant wilt waarom ben je dan niet even naar Nokia? Dan heb je gegarandeerd een echte consultant alleen kost het je dan wel een x bedrag per minuut, maargoed je moet er wat voor over hebben niet?
Ik geef nergens aan dat ik opzoek ben naar een consultant. Ik heb al met Nokia gebeld die verwijzen me door naar de provider omdat volgens hen deze instelling door de provider wordt gepushed. De provider geeft echter aan dan ze me niet kunnen assisteren binnen het menu van de telefoon.
Pagina: 1