Toon posts:

Versterker voor Eclipse 510 speakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, ik ben gevallen voor de Fujitsi ten Eclipse 510 luidsprekers. Echt waanzinning zo mooi.
Klankbeeld en visueel mooi. O+

Nu ben ik op zoek naar een combi van een receiver/ processor en een eindtrap/ versterker.
Waarom: ik wil stereo via een 'gewone' stereo versterker luisteren en films via een 5.1 opstelling.

Omdat de klankkleur vrij helder en clean is gaat de voorkeur naar een 'warme' versterker.
Budget is 5000€.
Wie heeft ervaring suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

voodooless

Sound is no voodoo!

Je gaat 5K uitgeven, en neemt dan niet de moeite om eerst zelf eens uit te zoeken wat de opties zijn, shortlist maken, naar de winkel gaan.. enz...

Kortom: ik denk dat je nog genoeg zelf kunt doen voordat je hier met een vraag terecht kan.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben overal al geweest maar wordt moe van mensen en zaken die geen moer te doen hebben en niets verkopen. Men probeert hun 'ouwe' zooi te slijten of komt met zeer uiteenlopende adviezen.
Daarbij is er geen zaak waar Eclipse in combi met de verschillende versterkers/ receivers wordt verkocht.

voorstel 1: NAD C275bee met T747
voorstel 2: pioneer LX82 zou perfect moeten zijn
voorstel 3: Arcam AVP700/ AV9 met P1000
voorstel 4: Denon 4810 beetje zelfde als de LX82
voorstel 5: Linn buiten budget

Dusssss. Is er iemand met luister ervaring die een een goede suggestie heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.eclipse-td.net...Presentation_brochure.pdf

Dit zijn ze dus.

Een topic binnen 24 uur kicken is niet gewenst. Gebruik voortaan de edit-knop als je iets toe te voegen hebt...

[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 12-02-2010 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 02:08
Kijk anders ook eens naar de Arcam FMJ AVR600. Schijnt menig stereoversterker eruit te spelen en kost minder dan €4000.
Een andere mooie optie is de Marantz MM8003/AV8003 voor/eind versterkercombinatie. Ben je voor €4500 adviesprijs klaar.

[ Voor 33% gewijzigd door mac1987 op 12-02-2010 14:37 ]