A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane
You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.
Boxed schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 08:56:
Ik wil een spiegel maken waar een lcd display achter hangt en doorheen schijnt.
Liquid crystal display display?
Ik zou eens zoeken op two-way mirror, of See-through mirror.
Dat is wat je zoekt
ACRyan verkoopt IIG acryl panels die halfdoorschijnend zijn. Zelf ook eens voor een monitor gehouden, en dat zag er best goed uit
[ Voor 12% gewijzigd door _ferry_ op 12-02-2010 09:54 ]
Bij slechte politiefilm spiegels en ook die van die link valt er licht vanaf buiten door de spiegel heen in je oog. Als je de licht stralen tekent moet je de pijlen wel goede tekenen want je oog zend geen licht uit
In mijn geval moet buitenaf het licht terug gereflecteerd worden (dat doen die spionspiegels ook) maar vanaf binnen naar buiten moet het licht doorgelaten worden (bij spionspiegels is dat andersom, die laten toch ook vanaf buiten naar binnen licht door).
A good landing is one from which you can walk away. A great landing is one after which you can still use your airplane
IIG heb ik er fotos van, maar momenteel niet binnen bereik. Het effect was vergelijkbaar met dit: http://diymagicmirror.com/
tft uit= spiegel
tft aan = beeld (wel iets donkerder, maar daar hebben we de brightness knop voor
Hier ook een plaatje:
http://www.acryan.com/ind...29&parent_id=29&Itemid=87
In de spiegel (links) zie je de reflectie van rechts, maar je ziet ook het licht van de fan die er doorheen komt.
[ Voor 20% gewijzigd door _ferry_ op 12-02-2010 10:04 ]
Heb je toevallig ook verkder gekeken op de pagina? En wat ze ermee gemaakt hebben. Volgens mij is dat precies zoals jij het omschrijft.Boxed schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 09:54:
Dat is volgens mij een veelgemaakte beredenering fout
Bij slechte politiefilm spiegels en ook die van die link valt er licht vanaf buiten door de spiegel heen in je oog. Als je de licht stralen tekent moet je de pijlen wel goede tekenen want je oog zend geen licht uit. Volgens mij hebben ze dat bij die link ook verkeerd getekend.
In mijn geval moet buitenaf het licht terug gereflecteerd worden (dat doen die spionspiegels ook) maar vanaf binnen naar buiten moet het licht doorgelaten worden (bij spionspiegels is dat andersom, die laten toch ook vanaf buiten naar binnen licht door).
Je zou een polycarbonaat/plexiglas frontplaatje kunnen maken waarover je de screenprotector plakt. Een beetje protector is volgens mij gewoon goed bubbelvrij te plakken.
edit: nvm, GSM's van 50 x 100cm zijn niet bepaald van deze tijd...
[ Voor 17% gewijzigd door Buzz-01 op 12-02-2010 12:54 ]
I can't wait to shoot!
voor het blinderen van auto ruiten.
mag in NL niet gebruikt worden, maar te koop is het wel, in diverse licht doorlaat gradaties.
Nou dat materiaal ziet er wel beter reflecterend uit dan de spionspiegels. Die zijn allemaal zo donker met een donker stuk papier er achter... Nu nog even een mobiel opzoeken van 50cm x 100cmBuzz-01 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:52:
Op e-bay vind je diverse reflective screenprotectors voor GSM's
Goed idee! Ik ga binnenkort maar eens langs bij een auto onderdelen zaak om dat materiaal eens van dichtbij te bekijken. Dan kan ik zien of het licht van het display er doorheen komt.dollyking schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:05:
Gewoon kopen op rol bij een auto onderdelen zaak.
voor het blinderen van auto ruiten.
mag in NL niet gebruikt worden, maar te koop is het wel, in diverse licht doorlaat gradaties.
Is van user Atmoz op htforum.nl, dus voor meer info hoe hij het heeft gedaan moet je daar zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door MeltedForest op 12-02-2010 17:26 ]

Maar goed hij is je man!
[ Voor 79% gewijzigd door _ferry_ op 13-02-2010 10:03 ]