Niets dan lof voor de customizability van het forum, net als de mogelijkheid om tagclouds en tagicons te verbergen. Cleanliness is next to godliness 
Maar ik vroeg me af of er een mogelijkheid kan komen dat productkoppelingen in voorkeuren uitgezet kan worden? Ik begrijp het nut ervan, maar ikzelf (en ongetwijfeld anderen) maken er geen gebruik van.
Als ik iets wil kopen dan ga ik zelf actief op zoek en om de hele tijd allerlei prijzen in een blok bovenin de pagina te zien vind ik niet zo mooi (en lichtelijk storend). Dus bij deze de feature-request om het uit te kunnen zetten
Als dit al een ABO-feature is heb ik niets gezegd natuurlijk
Oeps
Het staat er al, maar dan een heel stuk naar beneden.
(Allerlaatste optie onder het kopje berichtenoverzicht).
Dit bericht als niet geschreven beschouwen
/me pakt nog een bak koffie
Maar ik vroeg me af of er een mogelijkheid kan komen dat productkoppelingen in voorkeuren uitgezet kan worden? Ik begrijp het nut ervan, maar ikzelf (en ongetwijfeld anderen) maken er geen gebruik van.
Als ik iets wil kopen dan ga ik zelf actief op zoek en om de hele tijd allerlei prijzen in een blok bovenin de pagina te zien vind ik niet zo mooi (en lichtelijk storend). Dus bij deze de feature-request om het uit te kunnen zetten
Als dit al een ABO-feature is heb ik niets gezegd natuurlijk
Oeps
Het staat er al, maar dan een heel stuk naar beneden.
(Allerlaatste optie onder het kopje berichtenoverzicht).
Dit bericht als niet geschreven beschouwen
/me pakt nog een bak koffie
[ Voor 14% gewijzigd door anandus op 12-02-2010 07:43 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu