PC doet niks meer!

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views

Onderwerpen

• PuceTundra
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 14:26
Ik wou Windows XP herinstalleren ik ga dus naar de Setup ik formateer de schijf halverwege black screen ik denken van shit wat nou weer ik overnieuw starten Setup wil niet meer opstarten en windows ook niet wat nou?

Groetjes Nick

edit:
Srry verkeerde topic gepakt.

[ Voor 7% gewijzigd door PuceTundra op 11-02-2010 21:59 ]

Verwijderd

Lekker duidelijk!

Omschrijf even wat je precies voor melding krijgt.

• PuceTundra
Niks Black Screen met knipperende streepje

• Q
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09:53

Q

Au Contraire Mon Capitan!

nicdew77 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 21:37:
Ik wou Windows XP herinstalleren ik ga dus naar de Setup ik formateer de schijf halverwege black screen ik denken van shit wat nou weer ik overnieuw starten Setup wil niet meer opstarten en windows ook niet wat nou?

Groetjes Nick
Een defecte pc is zo te lezen niet je grootste probleem, maar eerder knap Nederlands schrijven. Evengoed welkom hier, lees even de FAQ door. GOT != Helpdesk.

Vertel eens wat je zelf allemaal al getest heb. Wat verwacht je nou? Je geeft veel te weinig informatie.

[ Voor 8% gewijzigd door Q op 11-02-2010 21:43 ]

• PuceTundra
Ik heb dus Windows XP proberen te herinstalleren op mij ASUS Vintage S800 maar halverwege het formatteren stopte de computer er mee ik kreeg een zwart beeldscherm en hij deed niks meer. Daarna heb ik het nog een keer geprobeerd maar de Setup start helaas niet op mijn HD is half geformatteerd dus die doet zo ie zo niks meer. Verder als ik hem dus opstart dan is het enigste wat ik krijg een Streepje dat blijft knipperen

Groetjes Nick

ps: ik hoop zo wat informatie gegeven te hebben
pss: Was een beetje overhaast met typen zal voortaan wat langzamer typen en wat beter uitleggen sorry daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

Op dit moment zie je dus ook geen BIOS scherm meer, dus met info over geheugen, de processor en gevonden harde schijven, of kun je nog wel in het BIOS komen?

Er kunnen zoveel oorzaken zijn. Met reserve onderdelen kun je gaan testen welk component het is.

Trek alle stroom kabels eens los behalve het absolute minimum (moederbord en videokaart) en probeer eens te starten. Start eens met een andere voeding.

[ Voor 44% gewijzigd door Q op 12-02-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuceTundra
ik heb het even gevraagd aan iemand bij mijn stage adres en die heeft mij geholpen dus hij dpet het weer voor nu.:p

Groetjes Nic

ps: bedankt voor jullie help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peak
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 22:02
nicdew77 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:50:
ik heb het even gevraagd aan iemand bij mijn stage adres en die heeft mij geholpen dus hij dpet het weer voor nu.:p

Groetjes Nic

ps: bedankt voor jullie help
Echt weer een typisch gevalletje van; Kut het werkt niet. Snel registreren op GOT, vraag stellen en een halve dag later werkt het, omdat ze wat beter hebben gezocht...... dikke vette zucht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q

Q

peak schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:53:
[...]

Echt weer een typisch gevalletje van; Kut het werkt niet. Snel registreren op GOT, vraag stellen en een halve dag later werkt het, omdat ze wat beter hebben gezocht...... dikke vette zucht |:(
Tja, ik heb al weer spijt dat ik moeite heb gedaan om te helpen. Vooral ook omdat er niet eens even wordt verteld wat er nou mis was. Waarschijnlijk was dat beschamend.

Het taalgebruik was een hint.

[ Voor 11% gewijzigd door Q op 12-02-2010 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:36

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste nicdew77, welkom op GoT. Als het goed is heb je bij het registreren ook enige huisregels kunnen lezen. Hier op GoT gaan wij er vanuit dat je ook enige eigen inzet toont en eerst zelf een oplossing probeerd te vinden. Deze inzet kun je tonen door in je topicstart aan te geven wat je reeds zelf hebt gevonden of geprobeerd. GoT is namelijk geen helpdesk waar je even een vraag of probleem dropt.

Het is mooi dat het probleem reeds is verholpen, maar omdat het topic geheel niet aan de huisregels voldoet gaat deze als nog op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.