Toon posts:

Goeie winkel in België voor OC stuff

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Loveno is echt te duur dus die valt af . En PCpartcenter/PC Direct zijn echt gangsters(verkopen dingen voor wat het ni is , pikken stuff enzo , slechte ervaringen mee) . wie kent er nog een ?

Verwijderd

Ik vind der geen een jong :)
gewoon naar ne leverancier gaan misschien...

Verwijderd

www.loveno.be

Greetz

Verwijderd

Op woensdag 07 maart 2001 17:03 schreef Celeron_clocker het volgende:
www.loveno.be

Greetz
Sorry had het nog niet gelezen dom dom dom... :Y)

Greetz

Verwijderd

neem ff contact op johan.vp@pandora.be
ik heb alles in belgie aan gekocht, en weet dus bijna alle goeie adresjes :-)
verder fotos, hulp, ideekens , vraag maar :-)

Verwijderd

Topicstarter
Maybe zelf invoerder worden , das een idee :) . Het valt me wel op dat in de buurlanden OC-shops met goeie prijzen (niet zo'n geflipte hoge als Loveno) als paddestoelen uit de grond schieten en dat er in Banana Belgica (je weet wel , dat kutland waar je al 16 moet zijn om met een niet-opgefokte scooter geplet te worden tussen de blikken dozen terwijl een caminodebiel je tegen 120/h passeert) der geen een bekende is .

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2025

Denhomer

Doh !

Ik heb wel best goede dingen over pc direct gehoord, maar jah, alles kan raar gaan.

Verwijderd

heb nog even geduld. Binnenkort komt http://www.overclockingstore.be online! :)

Verwijderd

Zelf geen problemen gehad met PCDirect.
Je kan ook eens kijken bij www.pls.be en www.mpl.be

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 09:51

CBA

een vat, een vat, een vat !

op www.mpl.be staan er ook wel enkele dingen, nog niet echt veel, maar er komt elke week iets bij ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Voor gewone hardware kan ik ja van harte naar www.padeg.com doorverwijzen, die zijn goedkoop en goeie service (ruilen zonder morren enzo). Loveno is wel duur, maar snel en sympa.

Dus, bespaar bij padeg en koop de tuningsonderdelen bij loveno, das mijn methode.

Verwijderd

Topicstarter
Yup , Padeg is m'n vaste stek . Alleen vinden die het fijn om een Spire koeler voor de prijs van een FOP38 te verkopen . Heb zelf nog in e-mail deze winkel gekregen en die schopt echt wel reet . Naar't schijng hebben ze het niet en je belt voor 4 uur , dan ligt het de dag erna om 9uur op de toonbank (owke , als je daar nu P3 XEON 2MB cache bestelt maybe ni) . www.comtechnology.net . Loveno is gewoon schandalig duur , vragen het dubbele van andere winkels . Misschien dat PC Direct nu van policy veranderd is maar vroeger waren dat echt criminelen . Waren de oude eigenaars van Huis Peter in Meise . Niets dan slecht dingen over gehoord . Ik weet iemand waarvan z'n mobo der al 3 weken ligt : "nog steeds geen nieuw aangekomen" . Is MSI K7T Turbo RAID . Vroeg even na gisteren enze hadden er nog 20! in stock .
Pagina: 1