Het e-mailadres van mij is niet helemaal zichtbaar in mijn profiel. Blijkbaar is hij te lang, want .nl valt weg
Hij is inderdaad wat aan de lange kant 
Feit is echter dat er in de huidige gallery-opzet niet echt ruimte is voor een breder plaatje. Misschien dat dat ooit nog gaat veranderen, maar vooralsnog zie ik niet echt een mogelijkheid voor een 'quick fix'...
Feit is echter dat er in de huidige gallery-opzet niet echt ruimte is voor een breder plaatje. Misschien dat dat ooit nog gaat veranderen, maar vooralsnog zie ik niet echt een mogelijkheid voor een 'quick fix'...
Intentionally left blank
Het hele tabelletje zou natuurlijk breder kunnen worden, er is nog genoeg ruimte ernaast. De grafiek eronder is immers ook veel breder dan de tabel erboven. Natuurlijk wil ik me niet bemoeien met jullie werkzaamheden, het viel me op en dacht ik meld het even
Bij mij staat er nog een plaatje naast
Intentionally left blank
Oké, vandaar. Maar dan kan je toch gewoon dat plaatje weghalen? 
Nouja, ik zie een uitdaging
Nouja, ik zie een uitdaging
In theorie zou dat plaatje in de sidebar kunnen natuurlijk.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Ja en nee; feit is dat de gallery al een gedeeltelijke overhaul heeft gehad (staat in bèta) en daar staat het plaatje ook in de sidebar maar is er alsnog geen extra ruimte voor het email plaatjeMueR schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 13:13:
In theorie zou dat plaatje in de sidebar kunnen natuurlijk.
Ik ga kijken of ik er nog wat pixels bij kan sprokkelen, maar dat er een grens blijft bestaan en dat het voor sommigen dus alsnog niet past zal helaas een feit blijven...
Intentionally left blank
Is het misschien een optie om het plaatje volledig zichtbaar te maken als men erop klikt?
Of een hovertje of iets. Nu is hij gewoon niet zichtbaar..Flipke84 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 14:32:
Is het misschien een optie om het plaatje volledig zichtbaar te maken als men erop klikt?
Pagina: 1