Remote-Support andere PC overnemen.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Ik werk allang met remote support protocollen zoals Teamviewer, Logmein en VNC. Nu loop ik rustig tegen een probleempje aan.

Bij 1 PC van een klant moet ik elke dag wel 2uur meekijken via Remote Support. Zijn verbinding is prima maar door de applicaties stottert de Remote Support constant. Momenteel gebruik ik TightVNC omdat deze bleek het snelste te zijn. Maar eerlijk gezegt, is deze nog te langzaam.

Heeft er iemand tips om een supersnelle verbinding te maken met een andere PC in een ander netwerk? Ik moet het beeldscherm kunnen zien en overnemen.

Bedankt :)

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is het intern of extern netwerk?
Bij extern netwerk zul je altijd last blijven hebben van delays.
Dit is zelfs al bij intern gebruik , dus laat staan als je dat over het WAN doet.
Echt snellere oplossingen zullen er dus niet zijn(niet de 1 op 1 snelheid die je van je eigen pc gewend bent)

[ Voor 46% gewijzigd door degroot op 11-02-2010 23:09 ]

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

huurlijn met een 1:1 factor naar klant aanleggen? Ben je zoveel geld kwijt, dat je gewoon iemand daar full time kan neerzetten.... Gaat niet werken zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Die ene pc wegflikkeren/opschonen/geen support meer opgeven
Anders uurtje-factuurtje voor dat ding. als de klant bagger neerzet kan die ook bagger support verwachten

2 uur per dag ..... wtf denk eens aan drie maanden per jaar, wat kost dat je wel niet, gekkenhuis.

Iperf