Ik heb de laatste dagen een klein probleempje met mijn mobiele telefoon. Ik heb een Nokia 2310 (hij belt en smst, dat is genoeg voor mij), die ik altijd zonder problemen heb gebruikt. Maar sinds enkele dagen geeft hij het nummer weer van contactpersonen als ik gebeld word, in plaats van de naam. Dus stel dat "Pietje" mij belt, van nummer 1234567890, en ik heb Pietje in mijn telefoonboek staan, dan staat er als ik gebeld wordt dat ik gebeld wordt door nummer 1234567890 in plaats van door Pietje. Erg vervelend, omdat ik nu nooit weet wie mij belt.
Ik heb niets verandert in mijn instellingen, maar ze toch maar even na gelopen, maar kan niets ontdekken. Googlen werkt niet echt, omdat ik niet echt een idee heb waar ik op zou moeten zoeken. Ik hoop dus vooral dat iemand hier ooit hetzelfde probleem heeft gehad, en mij kan zeggen hoe hij/zij dat heeft opgelost.
De 2310 ziet er overigens zo uit:
Ik heb niets verandert in mijn instellingen, maar ze toch maar even na gelopen, maar kan niets ontdekken. Googlen werkt niet echt, omdat ik niet echt een idee heb waar ik op zou moeten zoeken. Ik hoop dus vooral dat iemand hier ooit hetzelfde probleem heeft gehad, en mij kan zeggen hoe hij/zij dat heeft opgelost.
De 2310 ziet er overigens zo uit: