• Orian
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb de laatste dagen een klein probleempje met mijn mobiele telefoon. Ik heb een Nokia 2310 (hij belt en smst, dat is genoeg voor mij), die ik altijd zonder problemen heb gebruikt. Maar sinds enkele dagen geeft hij het nummer weer van contactpersonen als ik gebeld word, in plaats van de naam. Dus stel dat "Pietje" mij belt, van nummer 1234567890, en ik heb Pietje in mijn telefoonboek staan, dan staat er als ik gebeld wordt dat ik gebeld wordt door nummer 1234567890 in plaats van door Pietje. Erg vervelend, omdat ik nu nooit weet wie mij belt.

Ik heb niets verandert in mijn instellingen, maar ze toch maar even na gelopen, maar kan niets ontdekken. Googlen werkt niet echt, omdat ik niet echt een idee heb waar ik op zou moeten zoeken. Ik hoop dus vooral dat iemand hier ooit hetzelfde probleem heeft gehad, en mij kan zeggen hoe hij/zij dat heeft opgelost.

De 2310 ziet er overigens zo uit:
Afbeeldingslocatie: http://rahmat.files.wordpress.com/2007/10/2310_silver.jpg

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 23:46
Heb je contactpersonen onlangs verplaatst van je SIM-kaart naar het interne geheugen? Of omgekeerd?

There is no replacement for displacement!

• Orian
  • Niet online
Nee, dat is het vreemde. Ik heb helemaal niets gedaan (uitgezonder bellen en smsen) voordat het begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 15:02

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Kijk eens onder instellingen -> telefoon -> oproepen, wellicht dat je daar iets kunt vinden. Kun je het niet echt niet vinden dan adviseer je toch even contact op te nemen met Nokia of even de gebruikershandleiding flink door te spitten.

Zoek eens op Google naar iets in de trant van Caller ID Nokia ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Bedankt voor de tip, helaas kon ik het daar ook niet vinden. Vreemd genoeg viel me nu op dat een ander nummer wél de naam weergaf, maar toen ik met mijn huistelefoon en die van mijn vader belde was het weer alleen het nummer. Het lijkt dus alsof het per nummer anders is ingesteld...
Misschien dan toch maar contact opnemen met nokia, want die handleiding is al jaren kwijt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het makkelijkste is een nieuwe gsm kopen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orian
  • Niet online
Het zou makkelijk zijn, maar ik heb daar helemaal geen behoefte aan :P. Ik haal zo 2 weken op de batterij (inclusief veel bellen), en dat kan je van de meeste nieuwe mobieltjes niet zeggen :). Daarnaast heb ik ook geen behoefte aan een nieuwe, omdat ik al die functies niet nodig heb. En om nu een zelfde type te kopen is ook wat overdreven imo :P.

*Overigens nog geen antwoord van nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb je probleem gelezen, dat is erg vervelend, maar ik heb een oplossing voor dat wel bekende probleem..
Het is even wat werk, maar werkt erg goed..

Alle telefoonnummers die je in je mobiel hebt staan moet je voorzien van +31 voor het nummer.
Dan doet de telefoon het weer , hij geeft dan weer namen weer.

Nokia 1600 ( geweldige telefoon, simpel maar erg goed!) heeft hier ook last van gehad, en inderdaad de 2310 idem dito.

Laat maar weten wanneer het gelukt is.

Mzzl,

ianjason

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook de n96 heeft hier zelfs last van.
Pagina: 1