Toon posts:

k7v, Athlon 700 @ 800. Extra koeling?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

na veel zoeken maar tot de conclusie gekomen om eens het eea te gaan oc-en. (ja, ja..).
Ben alleen bang voor m'n temp.. heb nu een iceberg koeler met 2 fans. Zou dit genoeg zijn als ik m'n FSB richting 114 verzet? (Of is het gewoon een kwestie van proberen...?)
Thanx.

• brid
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 11:06

brid

Onze excuses voor het ongemak

Extra koelen is denk ik niet nodig.

Maar ik betwijfel of je FSB de 114 MHz gaat halen. Mijn oude athlon slot A 500@600(zonderextra koeling) wilde niet starten met een 112 MHz FSB.
Ik denk dat je het beste een GoldFingerDevice erop kunt zetten of de weerstandjes solderen

DIY NAS, Hoofd PC
Unchain your pc/laptop, buy a SSD!!!!!

Verwijderd

Als je naar de 114 wilt dan moet je dat gewoon proberen. Je processor kan best 60 graden hebben hoor geen probleem, liever wel een stukkie lager natuurlijk.

Ik zou eerst gewoon proberen en als ie rond de 50-60 graden komt zou ik fan's in m'n kast maken, want dat kan een zooi schelen. Als je op de 40 graden zit zou ik geen andere processor koeler kopen hoor, maar kom je rond de 50 zou ik het wel doen
(Hoef opzich nog lang niet hoor, maar toch)

Succes

Verwijderd

Topicstarter
hmmm, ga het maar 's met kleine stapjes proberen. (En ff stressen daarna). Heb een flink groot blok op die CPU staan, maar als ik jullie replies lees ben ik bang dat ik die 114 niet ga halen. Wordt gewoon ff proberen vrees ik, en dan testen met Sandra.

Verwijderd

Ik heb hem op een FSB van 124 ! ( dus Athlon 700*868 met een GLobalWin Vos32+ en een voltage van 1,80 ).
Dit is gedaan op een Ka7 mobo'tje trouwens .

Wil wel hoog dus !!!

PS :Tis wel een classic !