Bioshock 2 herstart pc na een tijdje spelen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:30
Ik heb steeds dat mn pc reboot als ik de game een tijdje speel. Ongeveer een uur kan ik spelen en hij herstart de pc. Heb in windows ingesteld dat tie niet de pc opnieuw moet opstarten als er een probleem is. Dus kan verder geen blue screen krijgen. Waar kan het aan liggen.

Systeem:

core2quad q9450
asus extreme striker 2
geforce 280gtx
ocz 4 gig ddr3
win vista 64bit

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 21:07

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Temperatuur?

Heb je verder iets overclockt, is dit altijd al zo geweest? Of onlangs begonnen? Heb je verder onlangs iets hardwarematig/softwarematig gewijzigd aan je pc?

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• jaaoie17
Wouter.S schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 19:01:
Temperatuur?

Heb je verder iets overclockt, is dit altijd al zo geweest? Of onlangs begonnen? Heb je verder onlangs iets hardwarematig/softwarematig gewijzigd aan je pc?
Heb verder niks veranderd aan de pc. Het laatste spel dat ik hiervoor heb gedaan was modern warfare 2. Was wel een poosje terug en die deed perfect.

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Monitor de temperaturen van je CPU, GPU, moederbord en HDD's eens als je dat spel een tijdje speelt.

Mocht daar niks schokkends uit komen, probeer dan eens een andere/nieuwere driver voor je videokaart.

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
Heb de fanspeed van mn videokaart op 100% gezet. De pc heeft nog niet weer gereboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rogier1974
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-03 20:59
jaaoie17 schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 12:02:
Heb de fanspeed van mn videokaart op 100% gezet. De pc heeft nog niet weer gereboot.
Strak plan, doe ik trouwens altijd als ik ga gamen, gewoon uit voorzorg, iets meer geluid maarja, zet gewoon je geluid wat harder dan heb je ook meer effecten uit het spel 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accesteam
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 22:52
Reboot je PC (sluit ie netjes af), of word ie ineens gereset?
Pagina: 1