Anoniem: 344966

Topicstarter
Dag :)

Ik zoek dus een MP3/MP4 speler.

Wat de speler echt moet hebben:

-Minimaal 5gb ruimte
-Duidelijke interface, makkelijk te besturen etc.
-Geen vastlopers enzo
-Geen iPod

Verder zou het ook fijn zijn, maar niet verplicht, als:

-Je er filmpjes op kan kijken
-Er geen verplichte software bij zit

Oortjes doen er niet echt toe want ik heb hier thuis zeer goede oordopjes liggen.

• Pinooo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:49
En wat heb je zelf al voor producten gevonden?

gebruik de zoekcriteria in de pricewatch eens. denk dat je er een hoop zult vinden

[ Voor 48% gewijzigd door Pinooo op 11-02-2010 18:49 ]

Topicstarter
Pinooo schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 18:48:
En wat heb je zelf al voor producten gevonden?

gebruik de zoekcriteria in de pricewatch eens. denk dat je er een hoop zult vinden
Ja dat is het juist, ik vind er veels te veel :P

Verder spreken deze twee me wel aan:

http://www.bol.com/nl/p/e...00000006822962/index.html
http://www.bol.com/nl/p/e...00000006822964/index.html (zie ook mijn vorige topic)

Heb erg goede ervaringen met Creative :*) Iemand die ervaring heeft met deze twee spelers?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 344966 op 11-02-2010 20:04 ]

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:19
Anoniem: 344966 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:03:
[...]
Iemand die ervaring heeft met deze twee spelers?
:Y
Ik heb zelf de Creative ZEN 8GB (die van je eerste link dus), zeer fijn apparaatje, ik kan 'm je aanraden.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
q_p, welkom op GoT :)

We stellen het hier wel op prijs dat je eerst zelf op zoek gaat alvorens te posten. Geef in je topicstart aan waar je zelf al op gezocht hebt en wat je specifieke vragen zijn. Dat kleine beetje inzet verwachten we hier van je :)

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:26:
q_p, welkom op GoT :)

We stellen het hier wel op prijs dat je eerst zelf op zoek gaat alvorens te posten. Geef in je topicstart aan waar je zelf al op gezocht hebt en wat je specifieke vragen zijn. Dat kleine beetje inzet verwachten we hier van je :)
Dankje :)

Ik had op het moment van posten ook wel gezocht, maar had nog niet echt iets gevonden behalve die Mozaic.

@Pheidotting: Dankje voor je reactie. Klopt het btw dat er snel krassen op het scherm komen? Heb jij er zo'n skin/screen beschermer omheen zitten?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 344966 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:44:
[...]

Dankje :)

Ik had op het moment van posten ook wel gezocht, maar had nog niet echt iets gevonden behalve die Mozaic.
Dan is het wel handig dat je dat vermeld, tevens waar je precies gezocht hebt. Dan kunnen we makkelijker met je meedenken en hoeven we tevens geen dubbel werk te doen :) Kijk overigens ook eens in de FAQ van dit subforum, daar staan nog een aantal tips.

• PatrickH
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:19
Anoniem: 344966 schreef op donderdag 11 februari 2010 @ 20:44:
[...]
@Pheidotting: Dankje voor je reactie. Klopt het btw dat er snel krassen op het scherm komen? Heb jij er zo'n skin/screen beschermer omheen zitten?
Ik heb er een beschermhoes omheen en een beschermfolie op het schermpje, dus kan er "helaas" niets over roepen.

Beschermhoes (heb ik voornamelijk om de kabels op te kunnen rollen):
Afbeeldingslocatie: https://maxict.nl/images/640/1234174-222.jpg

Topicstarter
Damn, dat lijkt me wel zeer handig :o Die dingen raken bij mij altijd in de knoop xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Heb je al eens gekeken bij Cowon, deze spelers komen elke keer weer als zeer goed uit de test, en dan met name de D2 en de S9.
Voor reviews kan je kijken op:
Anythingbutipod.com
headfi.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:54
brilsmurfffje schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 22:05:
Heb je al eens gekeken bij Cowon, deze spelers komen elke keer weer als zeer goed uit de test, en dan met name de D2 en de S9.
Voor reviews kan je kijken op:
Anythingbutipod.com
headfi.org
Mee eens.
En zoals de TS zelf zegt heeft hij al zeer goede dopjes (welke??) dus daar past ook een goede speler bij.
Een Cowon dus.
Pagina: 1