Ik ben een macrotje aan het schrijven dat automatisch een berg grafieken aanmaakt. Het aantal series en de kolommen waar deze in staan zijn variabel en kunnen door de gebruiker op een apart blad gespecificeerd worden. Ook de lay-out van elke serie kan op die plek worden gespecificeerd, dus er staat onder elkaar een kolom letter, kleur, vormpje en grote van dat vormpje. Dit is allemaal zodat we dat makkelijk later kunnen aanpassen zonder in de macro te wroeten.
Ik heb al die eigen schappen in een array geladen en nou loopt de boel spaak bij het definieren van de markerstyle in de grafiek (unable to set the markerstyle property), zie plaatje:

Komt dat doordat excel er aanhalingstekens omheen heeft gezet? Zoja, wat kan ik daaraan doen?
Ik heb al die eigen schappen in een array geladen en nou loopt de boel spaak bij het definieren van de markerstyle in de grafiek (unable to set the markerstyle property), zie plaatje:

Komt dat doordat excel er aanhalingstekens omheen heeft gezet? Zoja, wat kan ik daaraan doen?
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef